|
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza
![]() ...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
|
Neuroshima RPG: Piraci
Cena:
29,00 zł
![]() Neuroshima: Piraci (RPG.10) Nie od razu zostałem piratem.
|
De Profundis
![]() De Profundis narodziło się z fascynacji prozą H. P. Lovecrafta, jej specyficznym klimatem grozy i szaleństwa. Gracze w De Profundis nawiązują do niej, tworząc niesamowite opowieści rodem z opowiadań mistrza z Providence. Czynią to - w przeciwieństwie do klasycznego RPG - nie na sesjach, lecz za pomocą listów, preparowanych materiałów, za pomocą korespondencji.
|
Cień władcy demonów: Ciemne sprawki w Ostatniej Nadziei
![]() Scenariusz dla początkujących postaci. Jak w przypadku wszystkich startowych przygód, przedstawia genezę drużyny bohaterów, którzy wyruszą w świat, aby zmierzyć się z nadciągającym mrokiem. Wyróżnia ją jednakże to, że zawiera nieco więcej wskazówek dla niedoświadczonych mistrzów gry. Jednocześnie stanowi świetny punkt wyjścia dla każdego MG zainteresowanego rozpoczęciem nowej kampanii.
|
Zaczarowany Las - Gra Fabularna dla Najmłodszych
![]() Zaczarowany Las to wyjątkowa gra fabularna stworzona z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 8 lat. To pełna magii, interaktywna zabawa, w której dzieci wcielają się w Strażników Lasu opiekuńcze duszki troszczące się o zwierzęta i mieszkańców baśniowej puszczy. Poprzez narrację i wspólne tworzenie opowieści, najmłodsi rozwijają swoją kreatywność, uczą się współpracy oraz empatii.
|
Neuroshima RPG: Detroit
![]() Detroit to prawdziwy Nowy Świat. Ma własne prawa, własną scenografię, zwyczaje i reguły życia. Ludzie jeżdżą tu szybkimi samochodami, bawią się całymi nocami w barach i cieszą życiem. Bo cóż innego można robić, jak nie cieszyć się z tych paru lat, jakie jeszcze nam zostały? Uprawiać rolę? Sadzić buraki? Naprawiać pieprzone bojlery?! Lepiej założyć kurtkę z naszywkami gangu, postawić fryzurę i... zostać żyjącą legendą!
|
Jagodowy Las: Wesołe wyprawy
![]() W podręczniku Jagodowy Las: Wesołe wyprawy znajduje się pięć scenariuszy, których wydarzenia mają miejsce w nowych częściach Jagodowego Lasu oraz poza nim. Do gry potrzebny będzie podręcznik podstawowy do Jagodowego Lasu lub Starter, papier, ołówki i kości.
|
Szabrownik
![]() Szabrownik to prosta, minimalistyczna gra o przegranych rycerzach, upadłych kapłanach, najemnikach, szalonych uczonych, brudnych łajdakach, rabusiach grobowców, zdrajcach, oszustach i bandytach, którzy wystawiają na próbę swój spryt i szczęście w lochach jeszcze mroczniejszych niż ich dusze.
|
Wampir: Maskarada 5 edycja - zestaw startowy Świeża Krew
![]() "Świeża Krew" to zestaw startowy wprowadzający do Świata Mroku oraz Wampira: Maskarady. Zaprojektowany z myślą o nowych Narratorach i graczach, zawiera nową historię uczącą grania w nową edycję gry fabularnej, skrót zasad, karty wrogów i ofiar do samodzielnego wydruku, 7 postaci graczy oraz Mapę Relacji.
|
Dungeons & Dragons: Zestaw znaczników - Mnich
![]() Dungeons & Dragons: Zestaw znaczników - Mnich został zaprojektowany, aby ułatwić i przyspieszyć śledzenie ważnych informacji o Twoim bohaterze. Dzięki niemu Ty i inni uczestnicy rozgrywki w mgnieniu oka zorientujecie się w trudnych sytuacjach taktycznych. Kolorowe znaczniki zostały wykonane z wytrzymałego akrylu, na którym można z łatwością notować za pomocą ścieralnych flamastrów albo cienkopisów.
|
Dungeons & Dragons: Zestaw znaczników - Mag
![]() Dungeons & Dragons: Zestaw znaczników - Mag został zaprojektowany, aby ułatwić i przyspieszyć śledzenie ważnych informacji o Twoim bohaterze. Dzięki niemu Ty i inni uczestnicy rozgrywki w mgnieniu oka zorientujecie się w trudnych sytuacjach taktycznych. Kolorowe znaczniki zostały wykonane z wytrzymałego akrylu, na którym można z łatwością notować za pomocą ścieralnych flamastrów albo cienkopisów.
|