Wyróżnienia dla firmy

Producenci

Neuroshima RPG: Bohater ^3

Neuroshima
29
PLN
Neuroshima RPG: Bohater ^3
in_stock
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Cena: 29,00 zł
Cena netto: 27,62 zł
Cena w innych sklepach: 35,00 zł
szt.

Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy

W podręczniku znajdziemy:

  1. Poznaj sekrety Tornado
    Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.
  2. Przybądź z Europy
    To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.
  3. Zostań Mistrzem Sztuk Walki
    Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo" nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy" system Sztuk walki.
  4. Typhoon Village
    Nowe Pochodzenia dla graczy.
  5. Cała prawda o pancerzu wspomaganym
    Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.
  6. Arsenał Eda Rednecka
  7. Ujarzmij maszynę Molocha
    Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.
  8. Księga Montera
    Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha" z pierwszego Bohatera.
  9. Rozwiń swoją profesję
    Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki - gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.

 

Dodatek ma w sumie 128 stron, dokładnie tyle ile jego poprzednia część Bohater^2

Produkty powiązane

Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka) Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)

Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.

Cena: 52,00 zł

Neuroshima RPG: Bestiariusz: Bestie Neuroshima RPG: Bestiariusz: Bestie

Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny

Suplement 13 - Książka w miękkiej oprawie.

Cena: 26,00 zł

Neuroshima RPG: Bohater ^2 Neuroshima RPG: Bohater ^2

Dodatek w całości skierowany do graczy.

Zawiera informacje o poziomie technologicznym sprzed wybuchu wojny, o aktualnym poziomie technologicznym ludzi z Posterunku, oraz informacje o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Bohater Maxx Neuroshima RPG: Bohater Maxx

Bohater Maxx to paliwo dla wyobraźni graczy, by stworzyli postać, jakiej jeszcze nie mieli. Nawet, jeśli grają naprawdę regularnie, a cmentarzysko ich postaci jest rozległe i pełne najróżniejszych pochodzeń i profesji. Przykład? Dzięki poprzednim tomom możesz stworzyć Europejczyka, Hibernatusa albo Mistrza Sztuk Walki. Teraz stworzysz też postać Wyznawcy Molocha, Stalowego Policjanta albo prawdziwą kanalię w ramach przestępczej specjalizacji klasycznej profesji.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Krew i Rdza Neuroshima RPG: Krew i Rdza

...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
Ten, kto wygłosił powyższe zdanie, krakał w niewłaściwą godzinę. No i wykrakał.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Krew i Rdza 2 Neuroshima RPG: Krew i Rdza 2

Wielki powrót zbioru przygód, tym razem w nowej odsłonie

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn Neuroshima RPG: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn

Suplement 12 - Książka w miękkiej oprawie.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Miami Neuroshima RPG: Miami

Niech ludzie wiedzą, że słoneczne Miami, ...

... takie, jakie widzi się na przedwojennych wideoklipach czy pocztówkach, nie istnieje już dawno. Niech nie pędzą tu na łeb na szyję w poszukiwaniu mitycznej krainy wiecznej zabawy – niech już lepiej pędzą zwykłe życie w szarych zapylonych ruinach, gdzie nie ma wody, lekarstw i nadziei, a jedynym sąsiadem jest banda mutków. Tak będzie dla nich lepiej.
Bo Miami, cóż. Jakby to ująć. Miami stało się prawdziwym piekłem.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Mistrz Gry^2 Neuroshima RPG: Mistrz Gry^2

Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry

 

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Ruiny Neuroshima RPG: Ruiny

Ruiny to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Gracze są zgodni - ten dodatek miał wyjść jako pierwszy. Pochodzenia, Księga Szczura, walka w ruinach, i inne. Danie główne to minigra GLIZDA.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Wyścig Neuroshima RPG: Wyścig

Suplement 01 - Książka w miękkiej oprawie.

Cena: 29,00 zł

Neuroshima RPG: Nowy Jork Neuroshima RPG: Nowy Jork

Nowy Jork to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Nowy Jork to znacznie więcej niż pan prezydent. To bezlik enklaw, a także mutki, szczury, ruiny i szczeliny.

Cena: 29,00 zł

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Współpraca

Akceptujemy bony:

Sodexo

 

Galeria rabatów

Galeria rabatów

 

Paczkomaty

Paczkomaty

Płatności online

Płatności online

Sklep internetowy Shoper.pl