Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dodatek Wsiąść do Pociągu: Europa 1912 używa aż 101 biletów - 46 biletów z podstawowej wersji gry oraz 55 zupełnie nowych. Dzięki temu możemy zagrać w jednym z trzech trybów:
Rozszerzona Europa (19 nowych zwykłych tras, które należy dodać do podstawowego zestawu),
Mega Europa (wszystkie nowe i stare bilety) oraz
Metropolie Europy (nie używające długich tras, a specjalnych biletów Metropolii).
Dodatek wprowadza także magazyny i zajezdnie - nowe zasady i elementy, które można wykorzystać na dowolnej mapie z serii Wsiąść do Pociągu.
Każdy gracz otrzymuje planszę magazynu, która podczas gry będzie gromadzić losowe karty wagonów (zakryte). Ustawia także na planszy w jednym z miast swoją zajezdnię. W momencie gdy którykolwiek z graczy doprowadzi do miasta z zajezdnią dowolnego gracza jedną ze swoich tras może zabrać karty z jego Magazynu.
Zasady te wydatnie przyspieszają rozgrywkę, czyniąc ją jeszcze bardziej emocjonującą.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wsiąść do pociągu Europa
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2 - 5 osób Wiek: od 8 lat Czas gry: ok 45 minut Wydanie: polskie Instrukcja: polska
Chcesz zabezpieczyć swoje karty? Oto pasujące koszulki:
Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata przenosi znaną wszystkim grę na nowe terytoria! Tym razem będziemy podróżować dookoła świata i przez Wielkie Jeziora Ameryki Północnej, co oznacza szlaki wodne - tak więc przygotujcie się na podróż pod żaglami!
Wsiąść do pociągu: Europa to gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride.
Większość połączeń w Wsiąść do Pociągu: Holandia to połączenia podwójne i bez względu na liczbę graczy ich nitki mogą zostać zajęte (nawet w rozgrywkach 2 i 3-osobowych). Wszystkie połączenia mają swój koszt, który gracz musi opłacić za pomocą kwitów przejazdowych.
Dodatek Wsiąść do Pociągu: Zjednoczone Królestwo / Pensylwania zawiera także mapę Pensylwanii - stanu w Ameryce Północnej, w którym kolejnictwo nadawało rytm codziennemu życiu, a jego historia do dziś rozpala umysły i wyobraźnię wielu osób.
Dodatek Wsiąść do Pociągu: Dziki Zachód pozwala na budowanie sieci połączeń wyłącznie ze swojego rodzinnego miasteczka. Swoje wpływy możemy rozszerzać poprzez kontrolowanie miast wzdłuż wybudowanej wcześniej linii kolejowej. Mapa przeznaczona jest dla od 2 do 6 graczy i koncentruje się na rozbudowywaniu tras ze swojego miasta początkowego a także na odnalezieniu i przewiezieniu tajemniczego kosmity
Wsiąść do Pociągu: Polska to dodatek zaprojektowany pod kątem rozgrywki dla 2–4 osób. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem uczestników jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają.
We Wsiąść do Pociągu: USA gracze otrzymują na początku zestaw biletów (zadań), które mają zrealizować - na przykład "San Francisco - New Jork" czy "Los Angeles - Atlanta". W czasie gry budują trasy z wagoników na mapie Stanów Zjednoczonych, przy czym dwie osoby nie mogą przejechać tą samą trasą (chyba że jest tam podwójna linia).
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier "Wsiąść do Pociągu", będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz charakterystycznymi ilustracjami dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
We Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy gracze zbierają karty różnych rodzajów pociągów, które pozwalają im obejmować kontrolę nad szlakami kolejowymi, przejeżdżać tunelami i wjeżdżać na promy, aby podróżować pomiędzy miastami Skandynawii.