Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Carta Impera Victoria to gra CIVilizacyjna oraz dyplomatyczna, w której rozwijasz swój naród. Zdobądź jako pierwszy hegemonię w jednej z domen, aby tworzyć historię, ale nie spuszczaj oczu ze swoich przeciwników.
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Zwierzaki świata to edukacyjna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Gra planszowa "Zakodowany kosmos" przy pomocy zabawy wprowadza w naukę tworzenia algorytmów. Zdobywając podstawowe umiejętności kodowania, pojedynczy gracze albo grupy rywalizują między sobą w przestrzeni kosmicznej.
Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
Zima roku 453: Hunowie władają połową ówcześnie znanego świata. Wielki Chan, władca Hunów, mając swoje najlepsze lata za sobą, musi wyznaczyć swojego następcę.
Wielu marzy o tym, aby zająć jego miejsce, jednak wybór padnie na najodważniejszego i najchwalebniejszego z generałów. Czy zrobisz wszystko, aby zostać nowym władcą Hunów?
Pamiętaj, że nie tylko Ty walczysz o tytuł Wielkiego Khana, będziesz musiał udowodnić swoją wartość!
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.
Explore jungles, gather artifacts, and find your way to the Lost Ruins of Arnak! Players lead rival expeditions to a newly discovered island. Through a unique combination of worker placement and deckbuilding, each expedition attempts to uncover the lost island's secrets.
As the name suggests, the expansion contains six unique leaders for players to choose from, each leader equipped with different abilities, skills, and starting decks that offer players different strategies and styles of play to explore.
Gra Scrabble Towers przenosi wyszukiwanie i układanie słów na całkiem nowy poziom! Układaj słowa, korzystając tylko z dziewięciu płytek widocznych na podstawce. Uwaga! Możesz wybierać tylko litery, które stykają się ze sobą w pionie, w poziomie lub na ukos.
Gra karciana Skip-Bo. Jest to gra autorstwa twórców UNO. Polega ona na układaniu kart w odpowiednie sekwencje. Gracze wykorzystują swoje umiejętności i strategiczne myślenie do tworzenia stosów z kartoników ponumerowanych w kolejności rosnącej (2, 3, 4...) aż do pozbycia się wszystkich z nich.
W grze UNO All Wild Dzikie karty każda karta jest dzika, co sprawia, że ta wersja jednej z ulubionych gier rodzinnych jest szybka i jeszcze bardziej nieprzewidywalna! Nie musisz dopasowywać numerów lub kolorów jak w zwykłym UNO, ale nie jest tak łatwo, jak to brzmi. Karty specjalne zupełnie zmieniają przebieg gry! Znajdziesz tu m.in. dziką kartę "Postój dla dwóch", dzięki której gracze omijają dwóch graczy zamiast jednego. Albo dziką kartę "Wymuszona zmiana", przez którą gracze zmieniają cały układ gry. Odkryj też wiele innych wyjątkowych kart! Ta edycja jest równie wciągająca, co emocjonująca, i będzie wspaniałym prezentem dla graczy, którzy ukończyli 7 lat. Kolory i elementy dekoracyjne mogą się różnić.