Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Do każdego egzemplarza Dominion: Pieśń Nocy dodajemy 1 talię kart promki KSIĄŻE: (10 kart Królestwa + 1 karta Separatora) - do wyczerpania zapasów.
Pieśń nocy to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 500 kart, w tym 33 nowe wzory kart Królestwa. Pojawiają się w nim nowe typy kart karty Nocy, które zagrywa się po fazie zakupu; Pamiątki, zastępujące początkowe karty Miedziaków; karty Losu i Fatum, które dają graczom Łaski i Uroki; a także przeróżne dodatkowe karty, zapewniane przez inne karty. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Pieśń nocy można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii. Mamy nadzieję, że gracze docenią stale rozrastający się świat Dominion!
Przystań to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 27 nowych wzorów kart Królestwa i koncentruje się na przyszłych turach gracza można w nim znaleźć karty, które robią coś zarówno w obecnej turze, jak i w następnej; takie, które pozwalają lepiej przygotować się do kolejnej tury; czy wreszcie takie, które w inny sposób wykraczają poza zwykłe ramy tury. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Przystań można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii.
Dominion: Zdobycze to kolejny dodatek wprowadzający do gry 500 kart w tym 40 nowych wzorów kart Królestwa. Znajduje się w nim wiele kart Skarbów i Następstwa. Są też karty, które pozwalają zdobywać Łupy; oraz Cechy, modyfikujące stosy znajdujące się w grze. Powracają także Zdarzenia.
Złoty wiek to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 25 nowych wzorów kart Królestwa, a także dwa nowe wzory kart podstawowych, które pozwolą graczom rozwijać się jeszcze prężniej niż Złoto i Prowincje z gry podstawowej.
"Karczma pod Pękatym Kuflem" to gra kościana z budowaniem talii dla 2 do 4 osób w wieku od 12 lat, stworzona przez Wolfganga Warscha – autora bestsellerowej gry rodzinnej Szarlatani z Pasikurowic. Zaproś rodzinę oraz znajomych i wspólnie zadbajcie aby na stołach nigdy nie zabrakło jadła, a piwo lało się strumieniami!
"Łowcy Potworów" to gra opierająca się na dobieraniu kart, w której gracze starają się zebrać zestawy krain, aby móc pochwycić i zaprezentować dziwne i egzotyczne stwory. Uczestnicy gry zatrudniają również pracowników pomagających obsłużyć ich przedsięwzięcie i realizują własne ukryte cele.
W grze Minerały wcielacie się w geologów wyruszających na wyprawę, której celem jest wydobycie drogocennych Minerałów. Starannie planujcie każdy swój ruch i uważnie obserwujcie poczynania innych graczy.
Mortum. Średniowieczny detektyw to przygodowa gra karciana, w której najważniejsza jest dedukcja. Jej akcja rozgrywa się w mrocznym świecie wzorowanym na średniowiecznej Europie, razem z jej przesądami, legendami i magią. Gracze wcielają się w role agentów tajnej organizacji i badają tajemnicze i podejrzane wydarzenia.
W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
W "Żabkach", rodzinnej grze przeznaczonej dla od 2 do 6 osób, każdy z graczy pokieruje jedną z żabich rodzin. Cel jest prosty: przeprawić się przez staw do punktu końcowego. Tylko dzięki planowaniu, analizie sytuacji na planszy i sprytowi sprawisz, że to Twoja rodzina żab jako pierwsza dotrze na miejsce, zapewniając Ci zwycięstwo. Reszcie graczy pozostanie tylko smutne kumkanie!
Pingwiny rozproszyły się po lodzie i zaczynają marznąć. Zbierz swoje pingwiny w jednym miejscu, jednocześnie nie pozwalając przeciwnikom zrobić tego samego. Wygrywa pierwszy gracz, który ustawi swoje pingwiny w jednej połączonej grupie.
UWAGA! Do każdego zamówionego egzemplarza gry Solar City dodajemy 1 zestaw promocyjny niedostępny w sprzedaży (budynek Crown - karta + 9 żetonów)! - do wyczerpania zapasów.
Witamy w grze Solar City. Wasze zadanie to zbudowanie miasta przyszłości. Będziecie wznosić potężne, przynoszące rozmaite zyski Wieżowce i budować poprawiające infrastrukturę miasta Obiekty Publiczne. Możecie też zamienić wasze Wieżowce w ultra nowoczesne generatory energii: instalować ogniwa fotowoltaiczne czy tworzyć inteligentne systemy zarządzania wodą, tym samym zmieniając Wieżowce w Podniebne Ogrody.
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
Dodatek do gry Szarlatani z Pasikurowic oferuje możliwość gry do pięciu graczy. Zawiera również więcej ksiąg ze składnikami, nowe rodzaje ziół oraz wstęp do Ziołowych Wiedźm, które dadzą więcej różnorodności i regrywalności.
"Katamino" jest dynamiczną układanką i zmuszającą do myślenia zagadką. Rozwija zmysł obserwacji i zdolność logicznego myślenia. Celem gry jest układanie figur zwanych pentami. Wykonuje się to przez umieszczanie określonej liczby pentaminów - specjaln...
Celem gry, jest ustawienie ostatniej swojej kuli na szczycie piramidy. Banalne? Jeżeli tak sądzisz to musisz spróbować! Zasady? Bardzo proste! Gracze na zmianę, umieszczają po jednej ze swoich kul na planszy. Własną kulę można dołożyć na puste pole planszy lub na inne, wcześniej położone kule, formując następny poziom.