Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
"Trivial Pursuit (edycja rodzinna)" to błyskotliwa i dynamiczna gra, która sprawdzi waszą wiedzę! Zgromadź swoich najbliższych i zmierzcie się z nową pulą pytań w zupełnie nowym trybie gry - wyzwanie ostateczne!
Teraz możesz układać słowa we wszystkich możliwych kierunkach i psuć szyki przeciwnikom, korzystając ze specjalnych płytek akcji! Nie musisz liczyć wartości punktowej słów! Gracz, który rozpoczyna grę układa swoje słowo na środku pola gry. Płytki łąc...
Gra Ryzyko Junior Risk to gra pełna pirackich przygód! Najmłodszym z pewnością spodoba się łatwa rozgrywka i kolorowy, piracki motyw. Dzieci muszą przesuwać swoje pionki w kształcie okrętów tak, by odnaleźć ukryte skarby i toczyć bitwy w celu zdobycia łupów. Gra nie wymaga umiejętności czytania, jest prosta i szybka do rozłożenia, a jedna partia może zostać rozegrana w mniej niż 30 minut.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
To był fantastyczny dzień! Najpierw poszedłem do muzeum, gdzie widziałem dużo dinozaurów. Dzięki biletowi VIP uzyskałem aż dwie gwiazdki! Następnie zbudowałem bałwana, udawałem kowboja i wybrałem się do fabryki czekolady. Kolejną gwiazdkę otrzymałem za opisanie najlepszej imprezy urodzinowej. Skakałem po kałużach, a potem przejechałem się kolejką zabawy. W ten sposób zdobyłem dziesięć gwiazdek i wygrałem całą grę!
Czy wiesz, że udzielenie pierwszej pomocy jest obowiązkiem prawnym każdego z nas? Czy jesteś gotów, by zmierzyć się z takim wyzwaniem? "Pierwsza pomoc" nie jest dydaktycznym przewodnikiem.
W grze Betrayal at House on the Hill wraz z przyjaciółmi wcielicie się w nieustraszonych poszukiwaczy, którzy muszą zmierzyć się z potwornościami czającymi się w mrocznych korytarzach. Czeka na Was 50 unikalnych nawiedzeń – opowieści, które przerażą nawet najtwardszych z Was.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.