Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zombie Terror to utrzymana w klimacie horrorów klasy B asymetryczna gra planszowa dla 2 osób. Podczas rozgrywki jeden z graczy kieruje hordą zombie, a drugi ocalałymi mieszkańcami miasteczka. Każdej z tych grup przyświeca inny cel: zombie to napędzane żądzą krwi żywe trupy, które dążą wyłącznie do wgryzienia się w ciała ludzi i przeistoczenia ich w kolejne żywe trupy.
Rozbuduj swój egzemplarz Znaku Starszych Bogów o nowy wariant rozgrywki „Wynurzenie R’lyeh” z rozszerzenia Omeny głębin! Badacze wyruszają na Ocean Spokojny, aby odkryć przedwieczne tajemnice kryjące się w morskich odmętach, unikając jednocześnie armii Istot z Głębin, która próbuje zniszczyć ich okręt.
Znak Starszych Bogów został zainspirowany pracami H.P. Lovecrafta. To trzymająca w napięciu gra o starożytnym koszmarze dla 1-8 graczy w wieku 13 lat lub więcej, którą można rozegrać w 1-2 godziny.
Rozszerzenie Omeny lodu wprowadza do gry zestaw nowych przygód, które przeniosą badaczy w tajemnicze i dzikie tereny mroźnej Alaski. Cały świat ogarnęły gwałtowne śnieżyce i badacze muszą się dobrze przygotować, aby wyruszyć na odległą północ, ustalić źródło tych nienaturalnych burz i zapieczętować je na kolejne tysiąc lat.
Dodatek Nieznane siły do gry Znak Starszych Bogów pozwoli urozmaicić rozgrywkę dzięki wprowadzeniu do gry nowych Przedwiecznych i Przygód. Pojawi się również wsparcie dla graczy w postaci kolejnych Badaczy, Sprzymierzeńców, Przedmiotów i Zaklęć.
Oberżysta to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice spekulacji, w której próbujesz przygotować odpowiednie pokoje dla najliczniejszych przybyszów w grze na końcu każdej rundy.
Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
Załoga: Wyprawa w głębiny to niezależna kontynuacja gry Załoga: W poszukiwaniu dziewiątej planety, zdobywcy tytułu Kennerspiel des Jahres 2020 (Zaawansowana gra roku).
W tej kooperacyjnej logicznej grze karcianej macie do wykonania 50 różnych misji. Uda wam się jedynie wtedy, gdy będziecie działać jako zespół. By sprostać wyzwaniom i z sukcesem zakończyć misję, kluczowa będzie komunikacja – ale w przestrzeni kosmicznej wszystko może być trudniejsze niż się wydaje…
Lepiej zapnij pasy, bo od teraz twoja Wyspa dinozaurów stanie się jeszcze bardziej dzika i nieokiełznana. Trzymasz w dłoniach klucz do rozpoczęcia nowej, ekscytującej jak nigdy epoki w historii parków rozrywki!
W grze Wyspa dinozaurów gracze wcielają się w zarządców parków dinozaurów. Powierzono wam ważne zadanie przeniesienia fantastycznych zwierząt okresów triasu, jury i kredy do epoki nowoczesności!
Wojna Szeptów to oparta na strategicznym działaniu, ukrytych celach i zmiennej lojalności rywalizacyjna gra planszowa dla od 2 do 4 graczy. Pięć potężnych imperiów toczy wojnę o władzę nad światem, jednak gracze nie wcielą się we władcę żadnego z nich. Zamiast tego poprowadzą jedną z tajnych organizacji stawiających na zwycięzcę, manipulując tokiem działań wojennych.
Wojna o Pierścień: Gra karciana, inspirowana wielokrotnie nagradzaną grą planszową Wojna o Pierścień, pozwala graczom odbyć podróż w świat Władcy Pierścieni i stworzyć własną wersję wielkiego konfliktu pomiędzy Władcą Ciemności, Sauronem, a Wolnymi Ludami Śródziemia.
Rozszerzenie PANOWIE ŚRÓDZIEMIAT rozbudowuje grę planszową WOJNA O PIERŚCIEŃ, zapewniając graczom nowe możliwości, które pozwolą im odpowiedzieć na powyższe pytania – i wiele innych! – oraz stworzyć podczas rozgrywek nowe możliwości i strategie.
Władcy Nocy to gra kooperacyjna, w której wszyscy gracze walczą po tej samej stronie i razem zwyciężą lub poniosą porażkę. Wcielicie się w rolę członków wampirzego klanu, powoli odbudowującego swą minioną potęgę. Z pomocą swych sługusów będziecie walczyć przeciw agentom Inkwizycji, siać strach w ludzkich sercach urządzając polowania i tworzyć pieczęcie grozy w różnych dzielnicach miasta.
Wioska to gra kafelkowa, w której gracze starają się jak najmocniej rozwinąć gospodarkę i infrastrukturę swojej osady. Wznosząc nowe budowle, z których każdy gracz będzie mógł skorzystać, otrzymują możliwość wytwarzania surowców, przetwarzania ich, zdobywania złota i przede wszystkim realizowania dostaw, aby wspólnie wybudować centralny punkt wioski – kościół.
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
To rozszerzenie wprowadza do gry alternatywne karty plemion i zwierząt, zaawansowane karty Wodzów oraz dwa moduły zawierające zupełnie nowe karty kultury: Dobrobyt i Spory.