Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety przynajmniej ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.
Każdy gracz układa w trzech rzędach ze swojej strony, tylko na czarnych polach, 12 swoich kamieni. Gracze wykonują ruchy na zmianę. W jednym ruchu, kamień może zostać przesunięty o jedno pole do przodu po przekątnej. Bicie kamieni przeciwnika odbywa ...
Zestaw Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera zawiera 3 magiczne przedmioty, które wzbogacają pulę ekwipunku do wylosowania z woreczka. Są to Kamień teleportu, Sakiewka oraz Klejnot szczęścia. Umieszczone w plecaku, te potężne przedmioty pozwolą bohaterowi zdobyć umiejętności, które ułatwią walkę o Avel.
Jak ze zwykłego mepla zrobić prawdziwego bohatera? Wystarczy ozdobić go specjalną naklejką! Kroniki zamku Avel - Naklejki na meple to estetyczny dodatek, dzięki któremu Wasza gra nabierze jeszcze więcej klimatu. Zestaw zawiera 16 naklejek, odpowiadających kolorami pionkom dostępnym w grze.
Sześciokartowy, mały dodatek do tej doskonałej gry cywilizacyjnej jest swego rodzaju hołdem twórców Wojny Narodów dla innych gier, które ich zainspirowały do stworzenia Wojny Narodów.
W jaki sposób twój dom jest ogrzewany w zimie? Jak jest oświetlany, gdy na zewnątrz jest ciemno? Jak to się dzieje, że samochód może przemierzać tak duże dystanse? Wszystkie urządzenia wymagają energii i współczesne życie stało się bardzo wygodne, od...
Jakie to uczucie kręcić się szybko wkoło? Spróbuj przypomnieć sobie wrażenia z ostatniej przejażdżki na karuzeli. Czułeś wiatr we włosach? Wydawało ci się, że jesteś "przykuty" do siedzenia? Podobnie jest w samochodzie na ostrych zakrętach. Czy opony...
Cele osobiste mogą być wielorakie, ale w tej grze skupimy się na kilku ich wariantach – bo tylko umiejętne ich połączenie może doprowadzić do zwycięstwa!
CardioAlarm! to gra karciana o szalonym pościgu po szpitalnych korytarzach! Czy jako Profesor zdołasz uchronić swój tajny projekt, czy przechytrzą Cię agenci próbujący go wykraść? Szybko, szybko! Zablokuj wszystkie wyjścia zanim agenci uciekną z tajn...
Podwój wysiłki, by osiągnąć cel, poszukaj cennych projektów w archiwach, zainwestuj w obiecujący start-up, albo przejmij inną korporację, by połączyć Wasze pomysły w jedną wizję przyszłości Marsa! Terraformacja Marsa - Zestaw dodatkowy #8 zawiera 5 kart preludium, które już na starcie gry zapewnią Ci solidne bonusy i pozwolą stworzyć jeszcze spójniejszą strategię dla kolejnych pokoleń.
Dodatek Domek: Zwierzaki wprowadza do gry Domek 4 żetony zwierzaków i 12 żetonów właścicieli. W każdej rundzie możecie zdobyć 1 żeton właściciela. Na koniec rozgrywki każdy ze zwierzaków zamieszka w Domku tego z Was, kto zdobył najwięcej żetonów z wizerunkiem danego zwierzaka. Domek: Zwierzaki można łączyć zarówno z podstawową wersją gry, jak i z każdym rozszerzeniem z dodatku Domek: Słoneczna 156.
Takie Życie 4 - Niezwykłe Przypadki to doskonała zabawa w dowolnym towarzystwie. Tutaj nie gra roli doświadczenie, tylko pomysłowość, szalone idee i chęć dobrej zabawy. Tu nie ma przegranych, tutaj wszyscy bawią się wyśmienicie tak, że Was aż brzuchy rozbolą!
Gra ćwiczy kreatywność, pamięć i refleks. Uczestnicy rozgrywki będą tworzyć nowe imiona dla radosnej gromadki potworków. Kto zapamięta je najlepiej, zostanie mistrzem tej wesołej zabawy.
Zestaw dodatkowy zawierający 6 ekskluzywnych, zupełnie nowych kart, które będziemy mogli wcielić do swojej talii, by stać się jeszcze silniejszymi czarodziejami! Od teraz walcząc z bazyliszkiem będziemy mogli zyskać unikatowy i niezwykle przydatny przedmiot, a w czasie zabawy nauczymy się trzech kolejnych czarów i spotkamy dwóch nowych sprzymierzeńców. Ku chwale Hogwartu!