Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety przynajmniej ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.
Zestaw Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera zawiera 3 magiczne przedmioty, które wzbogacają pulę ekwipunku do wylosowania z woreczka. Są to Kamień teleportu, Sakiewka oraz Klejnot szczęścia. Umieszczone w plecaku, te potężne przedmioty pozwolą bohaterowi zdobyć umiejętności, które ułatwią walkę o Avel.
Jak ze zwykłego mepla zrobić prawdziwego bohatera? Wystarczy ozdobić go specjalną naklejką! Kroniki zamku Avel - Naklejki na meple to estetyczny dodatek, dzięki któremu Wasza gra nabierze jeszcze więcej klimatu. Zestaw zawiera 16 naklejek, odpowiadających kolorami pionkom dostępnym w grze.
Sześciokartowy, mały dodatek do tej doskonałej gry cywilizacyjnej jest swego rodzaju hołdem twórców Wojny Narodów dla innych gier, które ich zainspirowały do stworzenia Wojny Narodów.
Potasuj i rozdaj wszystkie karty między graczy (tak aby nie było widać bohaterów).Każdy gracz bierze wszystkie swoje karty i trzyma je w ten sposób, że widzi tylko jedną, pierwszą z wierzchu kartę (z opisem bohatera). Grę zaczyna osoba siedząca po lewej stronie od rozdającego. Osoba ta wybiera jedną dowolną cechę swojego bohatera i odczytuje ją na głos oraz podaje wartość tej cechy. Pozostali gracze odczytują wartości tej samej cechy ze swoich kart. Gracz, który ma na karcie największą lub najlepszą wartość, wygrywa i zabiera karty od pozostałych graczy. Następnie chowa je wraz ze swoją kartą na spód swojej talii. Zwycięzca tej rundy rozpo- czyna nową turę gry i wybiera kolejną cechę z karty znajdującej się na górze talii (może to być ta sama cecha co poprzednio). Jeżeli dwie karty (lub więcej) mają identyczną wartość dla wybranej cechy lub nie mają przypisanej wartości to odkładamy je na bok. Ten sam gracz wybiera cechę z następnej karty. Zwycięzca zabiera wszystkie karty z dogrywki.
Podwój wysiłki, by osiągnąć cel, poszukaj cennych projektów w archiwach, zainwestuj w obiecujący start-up, albo przejmij inną korporację, by połączyć Wasze pomysły w jedną wizję przyszłości Marsa! Terraformacja Marsa - Zestaw dodatkowy #8 zawiera 5 kart preludium, które już na starcie gry zapewnią Ci solidne bonusy i pozwolą stworzyć jeszcze spójniejszą strategię dla kolejnych pokoleń.
Dodatek Domek: Zwierzaki wprowadza do gry Domek 4 żetony zwierzaków i 12 żetonów właścicieli. W każdej rundzie możecie zdobyć 1 żeton właściciela. Na koniec rozgrywki każdy ze zwierzaków zamieszka w Domku tego z Was, kto zdobył najwięcej żetonów z wizerunkiem danego zwierzaka. Domek: Zwierzaki można łączyć zarówno z podstawową wersją gry, jak i z każdym rozszerzeniem z dodatku Domek: Słoneczna 156.
Takie Życie 4 - Niezwykłe Przypadki to doskonała zabawa w dowolnym towarzystwie. Tutaj nie gra roli doświadczenie, tylko pomysłowość, szalone idee i chęć dobrej zabawy. Tu nie ma przegranych, tutaj wszyscy bawią się wyśmienicie tak, że Was aż brzuchy rozbolą!
Karty Waddingtons No. 1 Gold 100% Plastik Klasyczna talia 55 kart dystrybuowana przez firmę Winning Moves. Ta rodzinna talia kart umili niejedno popołudnie i niejeden wieczór w gronie przyjaciół. Najwyższa jakość SUPERIOR QUALITY - gwarantowana przez brytyjską markę Waddingtons, obecną na rynku od 1905 roku.
Klasyczna talia 55 kart z wizerunkiem bohaterów sagi Harry Potter to najpopularniejsze karty dystrybuowane przez firmę Winning Moves. Ta rodzinna talia kart umili niejedno popołudnie i niejeden wieczór w gronie przyjaciół. Najwyższa jakość – Superior Quality - gwarantowana przez brytyjską markę Waddingtons, obecną na rynku od 1905 roku.
Zestaw dodatkowy zawierający 6 ekskluzywnych, zupełnie nowych kart, które będziemy mogli wcielić do swojej talii, by stać się jeszcze silniejszymi czarodziejami! Od teraz walcząc z bazyliszkiem będziemy mogli zyskać unikatowy i niezwykle przydatny przedmiot, a w czasie zabawy nauczymy się trzech kolejnych czarów i spotkamy dwóch nowych sprzymierzeńców. Ku chwale Hogwartu!
Chcesz zaprosić zupełnie nową osobę do swoich rozgrywek w Na skrzydłach? A może sam dopiero zaczynasz przygodę z tą grą i szukasz czegoś, co ułatwi Ci jej poznanie? Szybki start to rozwiązanie dla Ciebie! Skorzystaj ze specjalnie przygotowanego zestawu kart oraz przewodników dla graczy, które poprowadzą Cię przez pierwsze 4 tury pierwszej rundy i ułatwią rozpoczęcie zabawy. Karty z tego dodatku możesz też wtasować do talii ptaków z gry podstawowej i wykorzystać w kolejnych rozgrywkach.