Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety przynajmniej ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.
Każdy gracz układa w trzech rzędach ze swojej strony, tylko na czarnych polach, 12 swoich kamieni. Gracze wykonują ruchy na zmianę. W jednym ruchu, kamień może zostać przesunięty o jedno pole do przodu po przekątnej. Bicie kamieni przeciwnika odbywa ...
Zestaw Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera zawiera 3 magiczne przedmioty, które wzbogacają pulę ekwipunku do wylosowania z woreczka. Są to Kamień teleportu, Sakiewka oraz Klejnot szczęścia. Umieszczone w plecaku, te potężne przedmioty pozwolą bohaterowi zdobyć umiejętności, które ułatwią walkę o Avel.
Sześciokartowy, mały dodatek do tej doskonałej gry cywilizacyjnej jest swego rodzaju hołdem twórców Wojny Narodów dla innych gier, które ich zainspirowały do stworzenia Wojny Narodów.
Jak ze zwykłego mepla zrobić prawdziwego bohatera? Wystarczy ozdobić go specjalną naklejką! Kroniki zamku Avel - Naklejki na meple to estetyczny dodatek, dzięki któremu Wasza gra nabierze jeszcze więcej klimatu. Zestaw zawiera 16 naklejek, odpowiadających kolorami pionkom dostępnym w grze.
W jaki sposób twój dom jest ogrzewany w zimie? Jak jest oświetlany, gdy na zewnątrz jest ciemno? Jak to się dzieje, że samochód może przemierzać tak duże dystanse? Wszystkie urządzenia wymagają energii i współczesne życie stało się bardzo wygodne, od...
Jakie to uczucie kręcić się szybko wkoło? Spróbuj przypomnieć sobie wrażenia z ostatniej przejażdżki na karuzeli. Czułeś wiatr we włosach? Wydawało ci się, że jesteś "przykuty" do siedzenia? Podobnie jest w samochodzie na ostrych zakrętach. Czy opony...
Cele osobiste mogą być wielorakie, ale w tej grze skupimy się na kilku ich wariantach – bo tylko umiejętne ich połączenie może doprowadzić do zwycięstwa!
CardioAlarm! to gra karciana o szalonym pościgu po szpitalnych korytarzach! Czy jako Profesor zdołasz uchronić swój tajny projekt, czy przechytrzą Cię agenci próbujący go wykraść? Szybko, szybko! Zablokuj wszystkie wyjścia zanim agenci uciekną z tajn...
Podwój wysiłki, by osiągnąć cel, poszukaj cennych projektów w archiwach, zainwestuj w obiecujący start-up, albo przejmij inną korporację, by połączyć Wasze pomysły w jedną wizję przyszłości Marsa! Terraformacja Marsa - Zestaw dodatkowy #8 zawiera 5 kart preludium, które już na starcie gry zapewnią Ci solidne bonusy i pozwolą stworzyć jeszcze spójniejszą strategię dla kolejnych pokoleń.
Dodatek Domek: Zwierzaki wprowadza do gry Domek 4 żetony zwierzaków i 12 żetonów właścicieli. W każdej rundzie możecie zdobyć 1 żeton właściciela. Na koniec rozgrywki każdy ze zwierzaków zamieszka w Domku tego z Was, kto zdobył najwięcej żetonów z wizerunkiem danego zwierzaka. Domek: Zwierzaki można łączyć zarówno z podstawową wersją gry, jak i z każdym rozszerzeniem z dodatku Domek: Słoneczna 156.
Takie Życie 4 - Niezwykłe Przypadki to doskonała zabawa w dowolnym towarzystwie. Tutaj nie gra roli doświadczenie, tylko pomysłowość, szalone idee i chęć dobrej zabawy. Tu nie ma przegranych, tutaj wszyscy bawią się wyśmienicie tak, że Was aż brzuchy rozbolą!
Gra ćwiczy kreatywność, pamięć i refleks. Uczestnicy rozgrywki będą tworzyć nowe imiona dla radosnej gromadki potworków. Kto zapamięta je najlepiej, zostanie mistrzem tej wesołej zabawy.
Zestaw dodatkowy zawierający 6 ekskluzywnych, zupełnie nowych kart, które będziemy mogli wcielić do swojej talii, by stać się jeszcze silniejszymi czarodziejami! Od teraz walcząc z bazyliszkiem będziemy mogli zyskać unikatowy i niezwykle przydatny przedmiot, a w czasie zabawy nauczymy się trzech kolejnych czarów i spotkamy dwóch nowych sprzymierzeńców. Ku chwale Hogwartu!
Chcesz zaprosić zupełnie nową osobę do swoich rozgrywek w Na skrzydłach? A może sam dopiero zaczynasz przygodę z tą grą i szukasz czegoś, co ułatwi Ci jej poznanie? Szybki start to rozwiązanie dla Ciebie! Skorzystaj ze specjalnie przygotowanego zestawu kart oraz przewodników dla graczy, które poprowadzą Cię przez pierwsze 4 tury pierwszej rundy i ułatwią rozpoczęcie zabawy. Karty z tego dodatku możesz też wtasować do talii ptaków z gry podstawowej i wykorzystać w kolejnych rozgrywkach.