Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety przynajmniej ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.
Klasyczne bierki, gra polegająca na wyrzuceniu stosu dziwacznie zakończonych wideł, haków, łopat, bosaków i trójzębów, a następnie na wyciąganiu pojedynczych sztuk w taki sposób, aby nie poruszyć pozostałych. Wygrywa ten, kto zdobędzie więcej punktów...
Każdy gracz układa w trzech rzędach ze swojej strony, tylko na czarnych polach, 12 swoich kamieni. Gracze wykonują ruchy na zmianę. W jednym ruchu, kamień może zostać przesunięty o jedno pole do przodu po przekątnej. Bicie kamieni przeciwnika odbywa ...
Zestaw Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera zawiera 3 magiczne przedmioty, które wzbogacają pulę ekwipunku do wylosowania z woreczka. Są to Kamień teleportu, Sakiewka oraz Klejnot szczęścia. Umieszczone w plecaku, te potężne przedmioty pozwolą bohaterowi zdobyć umiejętności, które ułatwią walkę o Avel.
Jak ze zwykłego mepla zrobić prawdziwego bohatera? Wystarczy ozdobić go specjalną naklejką! Kroniki zamku Avel - Naklejki na meple to estetyczny dodatek, dzięki któremu Wasza gra nabierze jeszcze więcej klimatu. Zestaw zawiera 16 naklejek, odpowiadających kolorami pionkom dostępnym w grze.
Sześciokartowy, mały dodatek do tej doskonałej gry cywilizacyjnej jest swego rodzaju hołdem twórców Wojny Narodów dla innych gier, które ich zainspirowały do stworzenia Wojny Narodów.
W jaki sposób twój dom jest ogrzewany w zimie? Jak jest oświetlany, gdy na zewnątrz jest ciemno? Jak to się dzieje, że samochód może przemierzać tak duże dystanse? Wszystkie urządzenia wymagają energii i współczesne życie stało się bardzo wygodne, od...
Jakie to uczucie kręcić się szybko wkoło? Spróbuj przypomnieć sobie wrażenia z ostatniej przejażdżki na karuzeli. Czułeś wiatr we włosach? Wydawało ci się, że jesteś "przykuty" do siedzenia? Podobnie jest w samochodzie na ostrych zakrętach. Czy opony...
"Era Dinozaurów - Quiz o dinozaurach" jest to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiedzę o fascynującej erze dinozaurów. Gracze mają do dyspozycji 44 karty pytań oraz 5 kart klepsydry. Gra posiada 2 warianty do wyboru.
Cele osobiste mogą być wielorakie, ale w tej grze skupimy się na kilku ich wariantach – bo tylko umiejętne ich połączenie może doprowadzić do zwycięstwa!
"Liczmany" to zabawka edukacyjna, która pomaga dzieciom w poznawaniu liczb i nauce liczenia od 1 do 20, ułatwia też poznanie prostych działań matematycznych. Zabawka składa się z dwudziestu różnokolorowych plakietek z liczbami, które można układać na stole lub pokazywać trzymając w dłoni.
Dzieci, bawiąc się w pocztę, poznają zasady adresowania listów i pocztówek. Uczą się, jak wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony. W ten sposób dzieci dowiadują się na czym polegają usługi świadczone przez pocztę.
Uczestnicy gry rywalizują ze sobą, odpowiadając kolejno na pytania wskazywane na kartach pytań i odpowiedzi. Tematem pytań jest budowa i funkcjonowanie ciała człowieka.
CardioAlarm! to gra karciana o szalonym pościgu po szpitalnych korytarzach! Czy jako Profesor zdołasz uchronić swój tajny projekt, czy przechytrzą Cię agenci próbujący go wykraść? Szybko, szybko! Zablokuj wszystkie wyjścia zanim agenci uciekną z tajn...