Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety przynajmniej ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.
Zestaw Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera zawiera 3 magiczne przedmioty, które wzbogacają pulę ekwipunku do wylosowania z woreczka. Są to Kamień teleportu, Sakiewka oraz Klejnot szczęścia. Umieszczone w plecaku, te potężne przedmioty pozwolą bohaterowi zdobyć umiejętności, które ułatwią walkę o Avel.
Sześciokartowy, mały dodatek do tej doskonałej gry cywilizacyjnej jest swego rodzaju hołdem twórców Wojny Narodów dla innych gier, które ich zainspirowały do stworzenia Wojny Narodów.
Jak ze zwykłego mepla zrobić prawdziwego bohatera? Wystarczy ozdobić go specjalną naklejką! Kroniki zamku Avel - Naklejki na meple to estetyczny dodatek, dzięki któremu Wasza gra nabierze jeszcze więcej klimatu. Zestaw zawiera 16 naklejek, odpowiadających kolorami pionkom dostępnym w grze.
Za rządów Waldorfa Spokojnego kraina Raverunu była bogata i urodzajna. Niestety, życie tego sprawiedliwego i potężnego króla dobiegło końca, a władzę nad Raverunem przejęli jego synowie - żądni krwi i władzy absolutnej. Każdy z nich obrał na swoją si...
Brudne interesy wkraczają w świat "Rekinów biznesu" . Rozszerzenie "Szare eminencje" wprowadza do gry 60 nowych kart, których właściciele zostaną ustaleni w zażartych aukcjach. Teraz możecie wylicytować dla siebie jeszcze więcej fabryk i symboli stat...
Wieża: - Lot 19, zezwalam lądować. Wiatr przyziemny 100, 4 węzły. Pilot: - Mamy zgodę na lądowanie. Dziękuję. Wieża: - Lot 19, zgłoś pas w zasięgu wzroku. Pilot: - Zgłaszam pas w zasięgu wzroku. Wieża: - Dziękuję! Powodzenia! Pilot: - Dziękuję. W wie...
To ponad 50 kart z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Dajcie upust swojej wyobraźni i otwórzcie umysł na to, co na pierwszy rzut oka jest niewidoczne.
Podwój wysiłki, by osiągnąć cel, poszukaj cennych projektów w archiwach, zainwestuj w obiecujący start-up, albo przejmij inną korporację, by połączyć Wasze pomysły w jedną wizję przyszłości Marsa! Terraformacja Marsa - Zestaw dodatkowy #8 zawiera 5 kart preludium, które już na starcie gry zapewnią Ci solidne bonusy i pozwolą stworzyć jeszcze spójniejszą strategię dla kolejnych pokoleń.
Dodatek Domek: Zwierzaki wprowadza do gry Domek 4 żetony zwierzaków i 12 żetonów właścicieli. W każdej rundzie możecie zdobyć 1 żeton właściciela. Na koniec rozgrywki każdy ze zwierzaków zamieszka w Domku tego z Was, kto zdobył najwięcej żetonów z wizerunkiem danego zwierzaka. Domek: Zwierzaki można łączyć zarówno z podstawową wersją gry, jak i z każdym rozszerzeniem z dodatku Domek: Słoneczna 156.
Takie Życie 4 - Niezwykłe Przypadki to doskonała zabawa w dowolnym towarzystwie. Tutaj nie gra roli doświadczenie, tylko pomysłowość, szalone idee i chęć dobrej zabawy. Tu nie ma przegranych, tutaj wszyscy bawią się wyśmienicie tak, że Was aż brzuchy rozbolą!
Bloczek do gry kościanej Duże Sumy. Każdy bloczek składa się z dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do podliczenia ostatecznych rezultatów. Prezentowany bloczek jest taki sam, jak ten, który znajduje się w opakowaniu z grą.
Bloczek do gry kościanej Duże Sumy, który jest prawdziwym wyzwaniem! Zmienione pola bonusowe, inne układy cyfr, dodatkowe pola w srebrnym obszarze - odkryj nowe możliwości! Bloczek składa się z dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do podliczenia ostatecznych rezultatów.
Zestaw dodatkowy zawierający 6 ekskluzywnych, zupełnie nowych kart, które będziemy mogli wcielić do swojej talii, by stać się jeszcze silniejszymi czarodziejami! Od teraz walcząc z bazyliszkiem będziemy mogli zyskać unikatowy i niezwykle przydatny przedmiot, a w czasie zabawy nauczymy się trzech kolejnych czarów i spotkamy dwóch nowych sprzymierzeńców. Ku chwale Hogwartu!