Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Klasyczne bierki, gra polegająca na wyrzuceniu stosu dziwacznie zakończonych wideł, haków, łopat, bosaków i trójzębów, a następnie na wyciąganiu pojedynczych sztuk w taki sposób, aby nie poruszyć pozostałych. Wygrywa ten, kto zdobędzie więcej punktów...
Dzieci, bawiąc się w pocztę, poznają zasady adresowania listów i pocztówek. Uczą się, jak wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony. W ten sposób dzieci dowiadują się na czym polegają usługi świadczone przez pocztę.
Uczestnicy gry rywalizują ze sobą, odpowiadając kolejno na pytania wskazywane na kartach pytań i odpowiedzi. Tematem pytań jest budowa i funkcjonowanie ciała człowieka.
"Liczmany" to zabawka edukacyjna, która pomaga dzieciom w poznawaniu liczb i nauce liczenia od 1 do 20, ułatwia też poznanie prostych działań matematycznych. Zabawka składa się z dwudziestu różnokolorowych plakietek z liczbami, które można układać na stole lub pokazywać trzymając w dłoni.
"Era Dinozaurów - Quiz o dinozaurach" jest to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiedzę o fascynującej erze dinozaurów. Gracze mają do dyspozycji 44 karty pytań oraz 5 kart klepsydry. Gra posiada 2 warianty do wyboru.
Ragers: Mistrzowie Areny to karciana gra sprytu i blefu dla 2 osób. Każdy gracz staje na czele drużyny Żarliwych – wojowników rozstrzygających święte spory podczas trwającego trzy dni święta - i wykorzystuje ich umiejętności, aby przechytrzyć rywala.
Emocjonująca gra i znakomity trening szybkiego liczenia.
Z rozłożonych na stole liczb i znaków matematycznych należy ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynik będzie zgodny z liczbą pola planszy, na którym stanie pionek.
Rzut kostką wskazuje o ile pól na planszy powinien zostać przesunięty pionek. Zabawa polega na jak najszybszym odnalezieniu wśród tabliczek znajdujących się na stole obrazka, który będzie ilustracją wyrazu zawierającego w nazwie literę z pola, na którym zatrzymał się pionek.
Drugi cykl Star Wars: Przeznaczenie - Duch Rebelii - Zestaw Dodatkowy zawiera 160 nowych kart, na których znajdziecie wiele wydarzeń znanych z całej sagi, jednak rozszerzenie skupia się przede wszystkim na najnowszym filmie z serii: Łotrze 1.
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
Poręczna wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
"Pajęczyna" to gra o czterech nieostrożnych muchach, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić. Każdy z graczy jest jedną z tych much. Wszystkie muchy starają się jak najszybciej wydostać z pajęczyny. Gra jest bardzo emocjonująca, a wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. "Łowca motyli" to gra w której biegając po łące staraj się schwytać jak najwięcej motyli. Uważaj jednak, by się nie potknąć o korzeń i nie nabić sobie guza. Wygrywa ten, kto po dotarciu na metę będzie miał najwięcej motyli.
Gildie Catanu nagradzają takie dobroduszne zachowanie rozdając „żetony przysług”. Zapewniają one inne korzyści: darmową budowę dróg, karty rozwoju, losowe surowce, preferencyjny handel, a nawet punkty zwycięstwa!