Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Cooper Island to gra strategiczna dla 2-4 graczy z dodatkowym trybem solo, w której zasiedlać będziecie półwyspy tytułowej Wyspy Coopera. Każdy z graczy dysponuje robotnikami, których rozmieszcza na akcjach w centralnej części wyspy. Główną mechaniką jest rozmieszczanie płytek terenu na swoim półwyspie w taki sposób, by tworzyć kolejne poziomy danego terenu, dające wtedy cenniejsze surowce
Crescent Moon to gra area control (kontroli nad terytorium) dla 4 lub 5 graczy. Przejmij jedną z pięciu radykalnie asymetrycznych frakcji. Każda ma własne cele, specyficzne akcje i potężne moce. Konstruuj sojusze i przechytrz rywali, ostrożnie dobieraj przyjaciół i wrogów - wkraczasz bowiem wprost do gniazda żmij, w sam środek zaciekłej walki o władzę!
Cthulhu: Death May Die to mocno klimatyczna kooperacyjna gra scenariuszowa dla 1 do 5 graczy oparta na literaturze H.P. Lovecrafta. Gracze wcielają się w Badaczy, posiadających unikalne umiejętności oraz rodzaje Niepoczytalności, którzy stają do walki z Kultystami, Potworami, aby wreszcie ostatecznie zmierzyć się z Przedwiecznym. Z upływem czasu będą coraz bardziej popadać w szaleństwo, co wprawdzie wzmocni ich zdolności, ale też niechybnie zbliży ku śmierci.
Cthulhu: Death May Die Kampania 2 to dodatek do kultowej już kooperacyjnej gry planszowej dla 1-5 graczy. Nie masz wyboru. Jeśli pragniesz ocalenia swego świata, musisz ponownie zmierzyć się z szaleństwem. Inaczej wszystko będzie stracone.
Oparta na bestsellerowej grze komputerowej Dead by Daylight stawia drużynę czterech Ocalałych do walki z jednym nadnaturalnym mordercą. W tej emocjonującej grze w kotka i myszkę krew leje się strumieniami, a dla słów “litość” i “miłosierdzie” zatrzaśnięto drzwi. Z hukiem!
Golem to rozbudowana strategiczna gra planszowa legendarnego trio: Flaminia Brasini’ego, Virginio Gigli’ego i Simone Luciani’ego, twórców tak rozbudowanych tytułów jak Lorenzo il Magnifico, Tzolkin czy Podróże Marco Polo. Tym razem przeniesiemy się do XVI-wiecznej Pragi!
Mage Knight to gra planszowa zaprojektowana przez Vlaadę Chvatila, jednego z czołowych twórców gier planszowych. Tytuł uznany przez krytyków na całym świecie właśnie pojawił się w Edycji Ultimate. Zarówno doświadczeni, jak i nowi fajni gry, będą mogli w jednym pudełku znaleźć wszystkie wydane do tej pory rozszerzenia, a także nowe, wyjątkowe komponenty!
Marvel Zombies to samodzielna gra kooperacyjna, w której wcielacie się w superbohaterów zamienionych w zombie. Będziecie wspólnie polować na świeże mózgi i walczyć z agentami i herosami kontrolowanym przez mechanikę gry.
Massive Darkness 2: Heavenfall to dodatek do Massive Darkness 2: Hellscape, kooperacyjnej gry planszowej Alexa Olteanu (God of War: The Card Game), utrzymanej w klimatach D&D.
Mezo to innowacyjna gra area control i dudes on a map dla 2-4 graczy zainspirowana mitologią Majów. Będziesz kontrolował potężnego Boga, plemię złożone z jego Wojowników, Szamanów oraz Czempiona. Plemiona te zmierzą się w walce o dominację, będą budować piramidy i składać krwawe ofiary na cześć swoich Bogów. Dzięki unikatowym figurkom Bogów, asymetrycznemu zarządzaniu i rozbudowanym, licznym sposobom osiągnięcia zwycięstwa, jest to niezwykle regrywalna oraz pełna rywalizacji gra.
Najprawdziwsza gra cywilizacyjna, w której znajdziesz wszystko: technologie, cuda świata, miasta, ekspansję, zasoby, towary, złoty wiek, osiągnięcia, systemy rządów, przywódców ze specjalnymi zdolnościami i wiele więcej! Każda twoja decyzja formuje los cywilizacji!
Mystic Vale to innowacyjna gra karciana w której gracze przewodzą klanami druidów starającymi się ściągnąć klątwę ze swojej doliny. W tej grze strategicznej nie tylko budujemy swoje talie, ale też same karty – bardzo ciekawa pozycja dla wielbicieli karcianek.
Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.
Zbuduj Planetę z “tetrisowych” kształtów, zoptymalizuj silnik swojej asymetrycznej Planety i Korporacji, zbieraj Meteoryty planetarnym Łazikiem i pokonaj sąsiednie Planety w rywalizacji o cele!
W Kronikach Władzy i Banicji jeden z was stanie się Kanclerzem, a pozostali zagrają w rolach Banitów. Kanclerz jest przedstawicielem imperium, powiernikiem Przysięgi, której musi dotrzymać, aby zwyciężyć. Przysięga przedstawia określone wymagania. Jeżeli któryś z Banitów będzie spełniał je w większym stopniu niż Kanclerz, stanie się Uzurpatorem i to on wygra. Banita może także zwyciężyć poprzez spełnienie warunków na karcie Wizji. W czasie gry będziecie mogli również stać się wiernymi Kanclerzowi Obywatelami, mającymi własne cele do spełnienia.
Gwałtownie rosnąca liczba przeludnionych metropolii uzmysłowiła ludzkości, że czas na założenie nowego domu – na dnie morza. Farmy alg dostarczą żywności. Odsalarnie zaopatrzą w wodę. A laboratoria opracują technologie niezbędne przy budowie sieci podwodnych miast.
Dodatek Podwodne miasta: Nowe odkrycia. Ziemia jest przeludniona. Terraformacja Marsa jak zwykle wydaje się możliwa do przeprowadzenia... ale dopiero za kilkadziesiąt lat.