Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Point City to gra dla 14 graczy o dobieraniu kart i budowaniu z nich swojego miasta. Gracze na przestrzeni wielu tur zbierają zasoby i stawiają nowe budynki, tworząc własne miasta i walcząc o punkty. Budynki są źródłem punktów i trwałych zasobów, które pomogą graczom w rozbudowie miasta w kolejnych turach. Zwycięzcą zostaje gracz, który stworzy miasto warte najwięcej punktów!
W grze Plemiona wiatru wcielisz się w przewodnika, który, korzystając z magii żywiołów, walczy ze skażeniem. Zagrywane karty z ręki pozwolą Ci wykonywać różne akcje, ale ich efekt, będzie zależeć od rewersów kart sąsiadujących z Tobą przeciwników. Odkażaj tereny, sadź lasy i wysyłaj swoich jeźdźców wiatru do budowy nowych wiosek, wykorzystując zdobyte zasoby.
W Piramido, wielopoziomowej grze kafelkowej, gracze starają się zbudować jak najbardziej imponującą piramidę. Piramida będzie się składać z 20 płytek domina rozmieszczonych na 4 poziomach. Podczas gry każdy z architektów będzie musiał zbudować swoją piramidę płytka po płytce, umieszczając na kolorowych blokach znaczniki klejnotów. Podczas swojej tury architekt musi wybrać płytkę z kamieniołomu, dołożyć ją do swojej piramidy i, jeśli to możliwe, oznaczyć ją za pomocą znacznika klejnotu.
Paranormalni detektywi to gra imprezowa z elementami dedukcji. Jeden z graczy odgrywa rolę ducha niedawno zmarłej osoby, podczas gdy pozostali gracze wcielają się w paranormalnych detektywów, którzy starają się odkryć, w jaki sposób ofiara zmarła. Używając swych zdolności medium, detektywi będą komunikować się z duchem, zadając pytania dotyczące szczegółów zbrodni. Duch odpowiada na różne dostępne dla zjawy sposoby, między innymi układając sznury wisielca, zagrywając karty tarota, układając na tabliczce słowne zagadki czy też kierując ręką rysującego detektywa!
Szerszenie to minidodatek do gry Paleo. Wraz z łatwymi modułami szerszenie nie stanowią wielkiego zagrożenia, jednak w połączeniu z trudnymi mogą okazać się zabójcze.
Dzisiaj jest wielki dzień: czworo młodych członków plemienia musi podejść do próby i przejść rytuał inicjacji! 4 karty postaci są rozdzielane pomiędzy graczy, a pozostałe dodawane są do talii. W trakcje rozrywki gracze pomagają sobie nawzajem w przejściu rytuału.
W odległym zakątku lasu jakieś stworzenie złożyło przedziwne, duże jaja. Waszą misją jest znaleźć je wszystkie, zanim wylęgną się z nich przerażające ptaszyska!
Dodatek Paleo: Przerażające ptaki zawiera 19 kart.
Biały wieloryb to minidodatek do gry Paleo. Poziom trudności tego modułu wyraźnie wzrasta wraz ze zwiększeniem liczby graczy biorących udział w rozgrywce.
W grze Paleo prowadzicie swoich łowców, zbieraczy, wojowników i innych członków plemienia przez niezbadane tereny w poszukiwaniu zasobów i tajemnic. Aby pozostawić po sobie trwały ślad dla kolejnych pokoleń, będziecie potrzebowali nowych narzędzi, wzajemnego wsparcia w pokonywaniu zagrożeń i odrobiny szczęścia. Czeka nas Was ponad 200 kart i 10 modułów, które zapewnią nowe przygody w każdej rozgrywce!
Dodatek Przodkowie do gry Pagan wprowadza nowe postaci z unikalnymi umiejętnościami, co wzbogaca doświadczenie podczas rozgrywki. Dodatkowe scenariusze zapewniają jeszcze więcej różnorodności i głębi w grze.
Dodatek Podstępy oferuje nowe sposoby manipulacji i strategii, które umożliwiają graczom zdobycie przewagi nad przeciwnikiem. Dają one możliwość sprawienia, że każde posunięcie przeciwnika będzie obarczone ryzykiem, a także dodają nowe wyzwania i elementy do samej gry, co sprawia, że rozgrywka staje się bardziej zaskakująca i intrygująca.
Dodatek Dawne próby rozszerza oryginalną rozgrywkę, skupiając się na elementach śledztwa, które są znane z podstawowej wersji. Łowca poszukuje nowych metod dochodzenia, podczas gdy Wiedźma opracowuje kilka sztuczek, które pomogą jej uniknąć wykrycia i przyspieszyć magiczny rytuał.
Rozszerzenie Bliskie spotkania wprowadza nowe elementy do podstawowej gry, skupiając się na codziennych wyzwaniach życia w osadzie znanej z Pagan: Tajemnica Roanoke.
Obecność Łowcy rzuca cień na Roanoke, powodując coraz większy strach wśród mieszkańców, którzy często kończą w kajdanach. Drobne uprzejmości tutaj, dyskretne wskazówki tam - społeczność zaczyna patrzeć na Wiedźmę coraz łaskawiej, a wysiłki Łowcy często obracają się przeciwko niemu.
Oryszalk to trzymająca w napięciu i szybka gra strategiczna, będąca tak naprawdę wyścigiem o zwycięstwo. Każdy gracz ma własną planszę z wyspą, którą odkrywa i rozwija. W każdej turze gracze wybierają zestaw jednego kafelka Eksploracji i jednej akcji: rekrutują hoplitów, produkują cenny oryszalk (legendarny metal z mitologii greckiej), budują budynki dające potężne bonusy lub próbują pozbyć się potworów atakujących Twoją wyspę (i uniemożliwiających budowę nowego budynku).
Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom.
Rozmieszczaj strategicznie swoje kafle, tworząc dzielnice w swoim mieście 4 × 4. Buduj wieżowce i obiekty użyteczności publicznej, starając się spełnić przedstawione na nich wymagania. Zdobądź najwięcej punktów harmonii i wygraj grę! Neopolis to gra planowania, ryzykowania i wyścigu po punkty w pięknej trójwymiarowej oprawie futurystycznej metropolii. Spodoba się zarówno rodzinom, jak i bardziej zaawansowanym graczom.
Burmistrz Londonu zlecił Ci przekształcenie sieci metra. Twoim celem jest zoptymalizowanie tras i przystanków, aby jak najlepiej obsługiwać pasażerów oraz dotrzeć do najważniejszych atrakcji miasta, wykorzystując przy tym tunele pod Tamizą.
Witajcie w cichym, acz opanowanym przez kryminalistów miasteczku. Mroczne sekrety, podstępne kradzieże i zabójstwa są tu na porządku dziennym.
Wszystko albo nic to trzecia odsłona bestsellerowej serii MikroMakro. W pudełku jest 16 nowych spraw, w które można grać niezależnie od poprzednich części.
W MikroMakro: Miejski poker można grać niezależnie od pierwszej części, ale niektóre spośród zebranych tu szesnastu śledztw nawiązują do wcześniejszych historii. Gracze ponownie odwiedzą czarno-białe miasteczko pełne niewyjaśnionych zbrodni. Nowe sprawy są trudniejsze, bardziej wyrafinowane i momentami jeszcze bardziej kryminalne. Każda sprawa oznaczona jest specjalnym symbolem, pozwalającym ocenić rodzicom, czy treść jest odpowiednia do grania z ich dziećmi.