Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Fallout to gra planszowa oparta na bestsellerowej serii gier komputerowych o tym samym tytule, wydawanych przez firmę Bethesda. W grze wcielicie się w bohaterów przemierzających radioaktywne pustkowia inspirowane grami Fallout 3, Fallout 4 i zawartością do pobrania dedykowaną tym tytułom. Zdecydujecie, czy postawić na współpracę, czy odkrywać świat po apokalipsie na własną rękę.
Gildie to gra kupiecka, w której 2 do 4 graczy wciela się w postaci zamożnych lordów, próbujących przyciągnąć do swoich gildii najznamienitsze osobistości w całym królestwie. Każdy gracz zarządza złotem, rozbudowuje siedzibę swojej gildii i stara się nakłonić wpływowe postaci do dołączenia do jego stronnictwa. Wszystko po to, aby na końcu gry gildia, którą zarządza, okazała się największą potęgą w Anderis.
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Zwierzaki świata to edukacyjna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Gra planszowa "Zakodowany kosmos" przy pomocy zabawy wprowadza w naukę tworzenia algorytmów. Zdobywając podstawowe umiejętności kodowania, pojedynczy gracze albo grupy rywalizują między sobą w przestrzeni kosmicznej.
Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
Matka smoków wprowadza do gry nie tylko rosnących w siłę Targaryenów, ale także ród Arrynów. Dzięki nakładce na fragment mapy przedstawiający Orle Gniazdo i nowym kartom postaci będziecie mogli wykorzystać nowy ród w swoich walkach o Żelazny Tron i zwiększy liczbę graczy biorących jednocześnie udział w grze do ośmiu.
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej nowy 4-osobowy scenariusz. „Uczta dla wron” to scenariusz o krótszym czasie rozgrywki i alternatywnych warunkach zwycięstwa, zawierający talię kart Rodu dla Rodu Arrynów.
Gra o Tron: Quiz to gra dla 2–4 graczy (lub drużyn), której celem jest kontrola jak największej liczby lokacji. Ponad 1200 pytań o różnym stopniu trudności, oznaczonych numerem sezonu, z którego pochodzą, zapewnia wpływy w miastach. W swojej turze wybierasz, na ile pytań chcesz odpowiedzieć i na którą twierdzę przypuścisz szturm. Możesz też zawierać krótkotrwałe sojusze lub zdać się tylko na siebie.
Horror w Arkham to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę.
W rozszerzeniu Śmiertelna głębia nocy badacze zagłębiają się w zakątki Arkham, których lepiej nie oglądać w świetle dnia. Organizacje przestępcze umacniają swoją silną pozycję w mieście, tajemne kulty pracują dla swego mrocznego pana, niebo rozświetla obcy księżyc, a niepoznawalne koszmary czają się w ciemnościach.
Prezentowany dodatek dzięki dwóm nowym dwustronnym kafelkom dzielnic wprowadzi do gry Massachusetts – jeden z dawnych regionów Arkham, w tym wspomnianą już dzielnice French Hill, jak również budzące grozę Podziemia. Do waszego zespołu dołączy również czterech zupełnie nowych badaczy, takich jak m. in. niezłomny żołnierz Mark Harrigan, czy pewna siebie pilotka Winifred Habbamock.
W Arkham Horror: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie kampanijne od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach! Planujcie trasę waszej podróży, by odnaleźć złowrogie Klucze zanim zrobi to tajemnicza i groźna Czerwona Koteria… lub wkupcie się w jej łaski, by powstrzymać czające się w cieniu większe zło. Pytanie, czy naprawdę możecie im zaufać?
W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.