Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Nowa seria gier rodzinnych! „Pędzące Żółwie” oraz „Ubongo” to karciane wersje przebojowych gier planszowych. „Lato z Komarami” oraz „Szybkie bańki” to zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny. Gry mieszczą się w małych pudełkach – idealnych do wzięcia na wyjazd, spotkanie ze znajomymi, czy do szkoły.
Gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązuje do tej najpopularniejszej polskiej serii komiksowej. Zasady karcianki są niezwykle proste. Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali! Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych.
Nowa seria gier rodzinnych! „Pędzące Żółwie” oraz „Ubongo” to karciane wersje przebojowych gier planszowych. „Lato z Komarami” oraz „Szybkie bańki” to zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny. Gry mieszczą się w małych pudełkach – idealnych do wzięcia na wyjazd, spotkanie ze znajomymi, czy do szkoły.
Nowa seria gier rodzinnych! „Pędzące Żółwie” oraz „Ubongo” to karciane wersje przebojowych gier planszowych. „Lato z Komarami” oraz „Szybkie bańki” to zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny. Gry mieszczą się w małych pudełkach – idealnych do wzięcia na wyjazd, spotkanie ze znajomymi, czy do szkoły.
Halli Galli to światowy bestseller, gra uwielbiana przez graczy w każdym wieku. Szybka, dynamiczna i zabawna. Wygrasz ją dzięki spostrzegawczości szybkości i… liczeniu owoców.
Halli Galli: Junior to wersja światowego bestsellera, gry uwielbianej przez graczy w każdym wieku, przeznaczona dla najmłodszych. Szybka, dynamiczna i zabawna. Wygrasz ją dzięki spostrzegawczości szybkości i… porównywaniu kolorowych klaunów. Tylko uważaj na smutnych klaunów! Ale tym razem ważne są też kolory na kartach.
Halli Galli Twist to bardziej zaawansowana wersja światowego bestsellera - szybka, dynamiczna i zabawna. Wygrasz ją dzięki spostrzegawczości, szybkości i liczeniu symboli. Ale tym razem ważne są też kolory na kartach.
Gracze rywalizują ze sobą o bogactwo i prestiż jako kupcy z Ligi Hanzeatyckiej. Mają do dyspozycji rozmaite metody działania. Mogą założyć sieć kantorów w jak największej ilości miast, lecz powinni również rozwijać talenty i umiejętności handlowe, aby stać się dobrymi kupcami.
Zostań producentem filmowym i nakręć najbardziej kasowy i najlepszy film roku. Musisz zainwestować miliony dolarów i zebrać odpowiednią ekipę: reżysera, aktorów, operatora i innych specjalistów. O największe gwiazdy będziesz rywalizować z innymi graczami. Ale możesz też zawsze kręcić horrory klasy D
Imperial 2030 to gra dla 2-6 graczy, która w doskonały sposób łączy ekonomię i taktykę. Pozbawiona elementu losowego w postaci kości czy kart będzie wyjątkowym sprawdzianem waszych strategicznych umiejętności!
W Kupcach z Osaki, każdy z was wciela się w rolę kupca, który musi sprzedać w Edo jak najwięcej dóbr, aby zyskać punkty zwycięstwa. Będziecie kupować dobra, zbierać monety i rezerwować dobra. Podróż może okazać się niebezpieczna więc być moze warto również ubezpieczyć swoje najcenniejsze dobra.
W grze Młodzi Czarodzieje zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.
W grze Na lody ćwiczymy pamięć, logiczne myślenie oraz podstawowe działania matematyczne. Gracze są cukiernikami, którzy przygotowują różne desery na zamówienie klientów. Gracz, który pierwszy wykona swoje zamówienia, wygra grę!
PRZYPOMNIJ SOBIE CZYM JEST JARZYNA, KOKOT CZY ANDRUT... BAW SIĘ KRAKOWSKĄ GWARĄ PAMIĘTAJ, KTO I CO ZBIERA! WYGRYWAJ! ROZSZYFRUJ CZYM SĄ DUDKI, GĘŚLE I REYKOŁKI POZNAWAJ GÓRALSKĄ GWARĘ PAMIĘTAJ, KTO I CO ZBIERA! WYGRYWAJ!
Przekręcaj, obracaj i kombinuj - masz na to minutę! I pamiętaj - chaty muszą się stykać tylko rogami, a pozostałe totemy nie mogą zostać zakryte - to przynosi pecha! Gracz, któremu uda się zakryć wszystkie źródła wody, kończy turę. Po 9 turach zwycięża gracz z największą liczbą punktów.
Nowa Gwinea to doskonała gra dla całej rodziny. Proste zasady pozwolą szybko rozpocząć grę i cieszyć się emocjonującą rozgrywką.