Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dodatek do gry Circadians: Nowy Świt wprowadzający cennych Specjalistów, asymetryczne Posterunki, dodatkowe klany mieszkańców Ryh oraz jeszcze więcej Liderów, Kontraktów, Statków i Farm.
City of the Great Machine to strategiczna gra dla od 1 do 4 graczy, osadzona w klimacie wiktoriańskiego steampunka. Gra która bardzo dobrze działa zarówno w trybie solo, kooperacyjnym oraz rywalizacyjnym, gdzie jeden z graczy przyjmuje rolę Wielkiej Maszyny, która kontroluje mechaniczne Sługi oraz Strażników próbując wprowadzić w życie plan udoskonalenia i panowania nad ludźmi. Pozostali gracze wcielając się w rolę Bohaterów, ze wszystkich sił będą próbować pokrzyżować technokratyczne plany, wszczynając rewolucję…
Clash of Cultures: Monumentalna Edycja Polska to porażająca w swym ogromie cywilizacyjna gra planszowa dla 2-4 graczy. Obok zaktualizowanej wersji gry z 2012 roku, w pudełku znajdziemy także dodatek, Cywilizacje. Łącznie to kilkadziesiąt żetonów, ponad setka kart i aż kilkaset figurek!
Coatl to strategiczna gra karciana ze sporym elementem układanki, w której gracze będą tworzyć dające im najwięcej punktów podobizny Upierzonych Węży, zwanych Coatl. Dzieło osadzone w azteckich klimatach to proste zasady, szybka rozgrywka, a przy tym niesamowita regrywalność.
Cooper Island to gra strategiczna dla 2-4 graczy z dodatkowym trybem solo, w której zasiedlać będziecie półwyspy tytułowej Wyspy Coopera. Każdy z graczy dysponuje robotnikami, których rozmieszcza na akcjach w centralnej części wyspy. Główną mechaniką jest rozmieszczanie płytek terenu na swoim półwyspie w taki sposób, by tworzyć kolejne poziomy danego terenu, dające wtedy cenniejsze surowce
Crescent Moon to gra area control (kontroli nad terytorium) dla 4 lub 5 graczy. Przejmij jedną z pięciu radykalnie asymetrycznych frakcji. Każda ma własne cele, specyficzne akcje i potężne moce. Konstruuj sojusze i przechytrz rywali, ostrożnie dobieraj przyjaciół i wrogów - wkraczasz bowiem wprost do gniazda żmij, w sam środek zaciekłej walki o władzę!
Pozyskuj moce i błogosławieństwa istot ze świata H.P. Lovecrafta poprzez poświęcanie swoich kultystów, a następnie używaj ich zagrywając kart, aby zniszczyć badaczy i przyspieszyć unicestwienie wrogich kultów!
Dodatek Cthulhu: Death May Die - Czarna koza z lasu dodaje do gry Cthulhu: Death may Die kolejnego Przedwiecznego. Gracze mogą wybrać ją jako swojego przeciwnika przy tworzeniu dowolnego Scenariusza. Czarna Koza z Lasu działa przede wszystkim poprzez przywoływanie Mrocznych Młodych, które rosną w siłę na skutek efektów ich kart Mitów.
Cthulhu: Death May Die to mocno klimatyczna kooperacyjna gra scenariuszowa dla 1 do 5 graczy oparta na literaturze H.P. Lovecrafta. Gracze wcielają się w Badaczy, posiadających unikalne umiejętności oraz rodzaje Niepoczytalności, którzy stają do walki z Kultystami, Potworami, aby wreszcie ostatecznie zmierzyć się z Przedwiecznym. Z upływem czasu będą coraz bardziej popadać w szaleństwo, co wprawdzie wzmocni ich zdolności, ale też niechybnie zbliży ku śmierci.
Cthulhu: Death May Die Kampania 2 to dodatek do kultowej już kooperacyjnej gry planszowej dla 1-5 graczy. Nie masz wyboru. Jeśli pragniesz ocalenia swego świata, musisz ponownie zmierzyć się z szaleństwem. Inaczej wszystko będzie stracone.
Dodatek Cthulhu: Death May Die - Yog-Sothoth wprowadza nowego Przedwiecznego do gry Cthulhu: Death May Die. Gracze mogą połączyć go z dowolnym Scenariuszem z gry podstawowej. Yog-Sothoth potęguje wrażenia z rozgrywki, dodając na planszę dodatkowe Bramy, które kopiują działanie normalnych Bram, zwiększając moc następnego przywołania Potworów.
Pakiet dodatkowych kości do gry Cthulhu: Death May Die to pełny, dodatkowy zestaw kości do gry. Zawiera trzy czarne kości podstawowe i pięć zielonych kości specjalnych. Dzięki niemu gracze nie muszą się tak często dzielić kostkami, co pozwala im kumulować szczęście w swoim własnym zestawie.
Maleoki zielony potworek Om Nom zamierza właśnie pokrzepić się ulubionymi cukierkami, jednak potrzebna mu w tym pomoc. Gracze będą tworzyć rzędy kart i w odpowiednich momentach wykorzystywać specjalne karty nożyczek, ale przede wszystkim uważnie obserwować grę przeciwników. Tylko jedna osoba zdobędzie przychylność łakomego Om Noma poprzez napełnienie jego brzucha łakociami.
"Aż po grób" to wersja Czarnych Historii, która zaczyna się tam, gdzie większość z nich się kończy, czyli śmiercią! Bo tu chodzi o to, co dzieje się później. I w tym przypadku wydarzyło się naprawdę! Tutaj wszyscy fani makabry i absurdu poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie docierają do dziwacznych szczegółów najbardziej nietypowych pogrzebów wszechczasów!
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej, które gwarantują gęsią skórkę!
"Czarne historie - Mroczne opowieści" oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend - makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane. Jesteście żądni krwi?
Pomiędzy "super" a "supergłupi" leży często bardzo cienka granica! Szczególną cechą tej edycji Czarnych Historii jest to, że wszystkie zagadki pochodzą ze świata superbohaterów i superbohaterek, i tylko tam mogły się wydarzyć.