|
|
Łooopy (Łupy)
![]() Pośród mgieł i błękitnej toni fal, Wasze drakkary dobiły w końcu na upragniony ląd. Legenda głosi, że mieszkańcy tych ziem opuścili swoje posiadłości w pośpiechu, pozostawiając je na łaskę Odyna. Zbierz wszystkie łupy, jakie uda Ci się odnaleźć, i wykorzystaj je, do zagwarantowania sobie wpływów. Tylko przebiegły i najbardziej odważny wiking może zostać jarlem i rządzić tym pięknym fiordem! Czy masz to, czego potrzeba, aby nim zostać?
|
Smart Games - Kolorowy Kod
![]() "Kolorowy Kod" to kreatywna gra logiczna, która w prosty i przyjemny sposób wprowadzi Twoje dziecko w świat kolorów, kształtów i obrazów. Każde za 100 zadań prezentuje obrazek, który dziecko, korzystając z półprzezroczystych płytek, musi ułożyć. Nie zawsze jest to proste! Dzięki narastającemu poziomowi trudności wyzwań, mały gracz poprzez zabawę rozwija swoją wyobraźnię, i w naturalny sposób kształtuje kreatywność.
|
Smart Games - Dzień i Noc
![]() Witaj w świecie gry "Dzień i Noc" - logicznej układanki dla najmłodszych. Dziecko rozwiązując kolejne zadania "dzienne", polegające na odpowiednim układaniu klocków, ćwiczy koncentrację i zdolności manualne. Dla małych graczy, szukających większych wyzwań przygotowano zadania "noce", które dodatkowo trenują wyobraźnię i zdolności analityczne!
|
Smart Games - 3 Traki
![]() Załaduj ciężarówkę i ruszaj z dostawą! W "Trucky 3" - samochodowej grze logicznej, mali gracze wcielą się w dzielnych pakowaczy, którzy będą starali się w odpowiedni sposób załadować klocki na ciężarówki. Każde z 48 zadań o narastającym poziomie trudności, zachęca do innego podejścia do problemu, a dodatkowo ćwiczy zdolności manualne najmłodszych pociech!
|
Smart Games - Żabki
![]() W "Żabkach", rodzinnej grze przeznaczonej dla od 2 do 6 osób, każdy z graczy pokieruje jedną z żabich rodzin. Cel jest prosty: przeprawić się przez staw do punktu końcowego. Tylko dzięki planowaniu, analizie sytuacji na planszy i sprytowi sprawisz, że to Twoja rodzina żab jako pierwsza dotrze na miejsce, zapewniając Ci zwycięstwo. Reszcie graczy pozostanie tylko smutne kumkanie!
|
Dominion: W Głąb Lądu
![]() Dominion: W głąb lądu jest dodatkiem do gry Dominion, który zawiera 300 kart, w tym 26 nowych wzorów kart Królestwa. Główny motyw dodatku stanowią karty, których efekt rozpatruje się natychmiast po ich dodaniu. Dodatek ten nie zawiera kart niezbędnych do samodzielnej rozgrywki. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. W głąb lądu można swobodnie łączyć ze wszystkimi dodatkami serii.
|
Quantik
![]() W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
|
Pylos
![]() Celem gry, jest ustawienie ostatniej swojej kuli na szczycie piramidy. Banalne? Jeżeli tak sądzisz to musisz spróbować! Zasady? Bardzo proste! Gracze na zmianę, umieszczają po jednej ze swoich kul na planszy. Własną kulę można dołożyć na puste pole planszy lub na inne, wcześniej położone kule, formując następny poziom.
|
Squadro
![]() W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
|
Dominion: Przystań (II edycja)
![]() Przystań to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 27 nowych wzorów kart Królestwa i koncentruje się na przyszłych turach gracza można w nim znaleźć karty, które robią coś zarówno w obecnej turze, jak i w następnej; takie, które pozwalają lepiej przygotować się do kolejnej tury; czy wreszcie takie, które w inny sposób wykraczają poza zwykłe ramy tury. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Przystań można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii.
|