Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Fallout to gra planszowa oparta na bestsellerowej serii gier komputerowych o tym samym tytule, wydawanych przez firmę Bethesda. W grze wcielicie się w bohaterów przemierzających radioaktywne pustkowia inspirowane grami Fallout 3, Fallout 4 i zawartością do pobrania dedykowaną tym tytułom. Zdecydujecie, czy postawić na współpracę, czy odkrywać świat po apokalipsie na własną rękę.
Feluś i Gucio zapraszają do zabawy po raz trzeci! Tym razem tematem przewodnim jest wspólne opowiadanie historyjek. Gra pomoże dzieciom nie tylko w tworzeniu ciągów przyczynowo-skutkowych, lecz także wzbogaci ich wyobraźnię oraz ułatwi komunikację werbalną.
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab! Ta gra edukacyjna, przepięknie ilustrowana przez Mariannę Schoett, daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem.
Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.
Gildie to gra kupiecka, w której 2 do 4 graczy wciela się w postaci zamożnych lordów, próbujących przyciągnąć do swoich gildii najznamienitsze osobistości w całym królestwie. Każdy gracz zarządza złotem, rozbudowuje siedzibę swojej gildii i stara się nakłonić wpływowe postaci do dołączenia do jego stronnictwa. Wszystko po to, aby na końcu gry gildia, którą zarządza, okazała się największą potęgą w Anderis.
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
Gra zawiera ponad 100 kart z ikonkami, za pomocą których przedstawiać będziemy różne emocje. Każda z nich kojarzyć się może z wieloma rzeczami, co gwarantuje świetną zabawę!
Zadajesz pytanie zaczynające się od JAK SIĘ CZUJĘ, GDY…, a pozostali gracze wykładają po jednej karcie - takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Wybierasz tę, którą uważasz za najlepiej oddającą twoje emocje. Gracz, który ją wyłożył, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty.
Sympatyczne wiewiórki buszują wśród dębowego listowia w poszukiwaniu smakowitych żołędzi
Dobierając odpowiednie karty i sprytnie je do siebie dopasowując, stwórzcie im jak największe obszary do żerowania. Kto sprawi się w tym najlepiej i zostanie przyjacielem rudzielców?
Gracze rozpoczynają grę z 5 kartami i wybierają numer na każdej karcie, którego użyją do blefowania i wygrania rundy. Podczas rundy, każdy gracz musi albo złożyć ofertę określającą, ile określonej kości, jego zdaniem, jest dzielone pomiędzy wszystkich wybranych przez graczy kośćmi -LUB- sprawdzić blef poprzedniego gracza. Przegrany rundy może dobrać maksymalnie 4 karty w następnej rundzie i gra toczy się dalej, aż pozostanie tylko jeden gracz!
Matka smoków wprowadza do gry nie tylko rosnących w siłę Targaryenów, ale także ród Arrynów. Dzięki nakładce na fragment mapy przedstawiający Orle Gniazdo i nowym kartom postaci będziecie mogli wykorzystać nowy ród w swoich walkach o Żelazny Tron i zwiększy liczbę graczy biorących jednocześnie udział w grze do ośmiu.
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej nowy 4-osobowy scenariusz. „Uczta dla wron” to scenariusz o krótszym czasie rozgrywki i alternatywnych warunkach zwycięstwa, zawierający talię kart Rodu dla Rodu Arrynów.
Gra o Tron: Quiz to gra dla 2–4 graczy (lub drużyn), której celem jest kontrola jak największej liczby lokacji. Ponad 1200 pytań o różnym stopniu trudności, oznaczonych numerem sezonu, z którego pochodzą, zapewnia wpływy w miastach. W swojej turze wybierasz, na ile pytań chcesz odpowiedzieć i na którą twierdzę przypuścisz szturm. Możesz też zawierać krótkotrwałe sojusze lub zdać się tylko na siebie.
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością!
Gra roku to szybka i ekscytująca gra dla całej rodziny! Wasz cel jest prost - zdobyć 12 kart tworzących rok. Osoba, która jako pierwsza stworzy rok z największą ilością punktów, wygrywa! Ale bądźcie ostrożni! Jak wiadomo – nic dwa razy się nie zdarza, więc każda karta w roku musi mieć inny symbol!
Rodzinna gra kooperacyjna Podczas rozgrywki nie rywalizujecie ze sobą! Wspólnie staracie się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra podzielona jest na 3 części, podczas których wykorzystuje się umiejętność opowiadania, kojarzenia oraz dobrą pamięć.
Doskonała zabawa dla osób w każdym wieku. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Pełna emocji gra na spostrzegawczość dla dzieci i dorosłych!
Horror w Arkham to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę.