Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rudy to pamięciowa gra karciana, w której gracze starają się zapamiętać liczbę występujących zwierząt oraz ich gatunki. Co turę odkrywana jest karta, która przykrywa poprzednią. Na kartach występują zwierzęta różnych gatunków. W każdej turze gracze w tajemnicy przed innymi zapisują na swoich arkuszach szacunek, czyli zsumowaną liczbę zwierząt tych samych gatunków co na obecnej karcie, które widzieli do tej pory. Na koniec gry każdy szacunek daje dokładnie tyle punktów, ile wynosi, o ile będzie równy lub mniejszy niż rzeczywista liczba zwierząt, które pojawiły się na kartach.
Pełna emocji, szybka i dynamiczna gra karciana, w której zadaniem graczy jest zagrywanie kart i zbieranie żetonów zwierząt. Obserwuj otoczenie i wybieraj te żetony, które przyniosą najwięcej punktów. Uważaj – ich wartość zmienia się cały czas, a koniec rundy może nadejść w najmniej spodziewanym momencie!
Zwierzęta na farmie zwariowały! Nie przestają szczekać, gdakać i miauczeć.
W trakcie rozgrywki, gdy tylko na stole pojawią się podobne karty, stoczysz pojedynek na odgłosy z innymi graczami. Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Może to mieć opłakane skutki…
Bloczek do bestsellerowej gry kościanej Rzuć na tacę! Każdy bloczek składa się z 75 dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do podliczenia ostatecznych rezultatów. Prezentowany bloczek jest taki sam, jak ten, który znajduje się w opakowaniu z grą.
"Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać na arkuszach gry, do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa.
Bloczek do bestsellerowej gry kościanej Rzuć na tacę, który jest prawdziwym wyzwaniem! Zmienione pola bonusowe, inne układy cyfr, ujemne punkty na pomarańczowym obszarze - odkryj nowe możliwości! Bloczek składa się z 75 dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do podliczenia ostatecznych rezultatów.
Sojusz na już to kolejna gra Reinera Knizii, która uczy strategii, taktyki i lekkiego blefu w atmosferze zdrowej rywalizacji. Przepięknie ilustrowane karty umilą każde rozdanie, a nieskomplikowane zasady sprawiają, że łatwo zachęcić do rozgrywki osoby nie grające na co dzień w gry planszowe. To świetny prezent dla miłośników zwierząt i małych karcianek o dużej głębi rozgrywki.
Podczas gry współpracuj z dwoma bezpośrednimi sąsiadami. W każdej turze umieszczaj kartę między sobą a graczem po lewej lub po prawej, tworząc wspólne „strefy”. Strategia i sojusze będą niezwykle ważne, ponieważ będą miały wpływ na wygraną. Twój końcowy wynik będzie obliczany poprzez pomnożenie punktów uzyskanych w obszarze po swojej lewej stronie przez punkty w obszarze po prawej.
W grze Spór o bór wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?
Szkło do szkła, plastik do plastiku, a papier do papieru. Segregowanie śmieci nie jest wcale takie trudne, jak mogłoby się wydawać. W grze Stinky Business można nawet ubić na tym całkiem niezły interes!
Gra karciana, w której gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, planujących ubić czyhające na osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać stwora, dlatego nierzadko będzie trzeba korzystać z podstępu. Aby zdobyć wymarzone siedem punktów sławy, można podążać różnymi drogami – zbroić się na potęgę i rzucać wyzwanie mocarnym przeciwnikom, kupować punkty, wystawiać zlecenia lub zagrywać karty pułapki.
Nowy dodatek do Stworów z Obory to przede wszystkim rozszerzenie talii gościńca o 30 nowych stworów i 10 wydarzeń mocno nawiązującej do słowiańskiej kultury i demonologii. Oprócz tego znajdziesz w nim 6 nowych kart targowiska oraz 6 nowych postaci. Jako dodatek udostępniamy 1 pustą kartę potwora i 1 pustą kartę bohatera. Wtrąć do gry swoje 3 miedziaki!
Wielkie Nordobicie to 54 karty pełne nawiązań do Nordyckiej Mitologii. Fani gier wideo dostrzegą tu także kilka zabawnych easter eggów np. Wrzaski Mocy, czy strzał w kolano. Całość utrzymana jest ponownie w charakterystycznej kresce Tomasza Bolika.
Dodatek do gry Szarlatani z Pasikurowic oferuje możliwość gry do pięciu graczy. Zawiera również więcej ksiąg ze składnikami, nowe rodzaje ziół oraz wstęp do Ziołowych Wiedźm, które dadzą więcej różnorodności i regrywalności.
Wieść niesie, że do Pasikurowic zawitali znachorzy. Ich zdolności wytwarzania leków są tak popularne, jak niepopularność samych znachorów. Ludzie ściągają z odległych miejsc, aby ich choroby – często egzotyczne – uleczyli „profesjonaliści”.
Szkoła Alchemii to gra karciana dla 2 do 6 graczy w wieku od 10 lat. Zabierze ona graczy do magicznego laboratorium, w którym tworzy się rozmaite eliksiry i nie tylko.
Czas oczekiwania staje się jeszcze bardziej ekscytujący dzięki świątecznym opowieściom: pięćdziesiąt zagadkowych historii czeka na rozwiązanie!
Spotkacie tu głodne renifery i uciekających Świętych Mikołajów, a także zabawnych sąsiadów i przyjaciół z całego świata. Świąteczne przygotowania idą pełną parą - jednak ciągle coś idzie nie tak! Co się mogło stać? Poprzez umiejętne zadawanie pytań i kombinowanie może uda się wam rozgryźć ten twardy orzech i dowiedzieć się, co się wydarzyło.
Tatsu to gra strategiczna dla dwóch osób, w której gracze kontrolują trzy różne rodzaje smoków. Każdy smok (smoczy kamień) ma unikalną moc, której może użyć przeciwko smokom przeciwnika.
To ekscytujący pojedynek drużyn, w którym gracze walczą o punkty zwycięstwa, których dostarczą im zrealizowane karty zadań. Aby wygrać trzeba jak najszybciej zbierać konkretne układy, zanim zrobią to przeciwnicy. Co więcej, uczestnicy muszą zwracać uwagę nie tylko na siebie i swoje karty, ale również starać się pomóc swojemu partnerowi.