Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Sojusz na już to kolejna gra Reinera Knizii, która uczy strategii, taktyki i lekkiego blefu w atmosferze zdrowej rywalizacji. Przepięknie ilustrowane karty umilą każde rozdanie, a nieskomplikowane zasady sprawiają, że łatwo zachęcić do rozgrywki osoby nie grające na co dzień w gry planszowe. To świetny prezent dla miłośników zwierząt i małych karcianek o dużej głębi rozgrywki.
Podczas gry współpracuj z dwoma bezpośrednimi sąsiadami. W każdej turze umieszczaj kartę między sobą a graczem po lewej lub po prawej, tworząc wspólne „strefy”. Strategia i sojusze będą niezwykle ważne, ponieważ będą miały wpływ na wygraną. Twój końcowy wynik będzie obliczany poprzez pomnożenie punktów uzyskanych w obszarze po swojej lewej stronie przez punkty w obszarze po prawej.
W grze Spór o bór wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?
Gra karciana, w której gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, planujących ubić czyhające na osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać stwora, dlatego nierzadko będzie trzeba korzystać z podstępu. Aby zdobyć wymarzone siedem punktów sławy, można podążać różnymi drogami – zbroić się na potęgę i rzucać wyzwanie mocarnym przeciwnikom, kupować punkty, wystawiać zlecenia lub zagrywać karty pułapki.
Nowy dodatek do Stworów z Obory to przede wszystkim rozszerzenie talii gościńca o 30 nowych stworów i 10 wydarzeń mocno nawiązującej do słowiańskiej kultury i demonologii. Oprócz tego znajdziesz w nim 6 nowych kart targowiska oraz 6 nowych postaci. Jako dodatek udostępniamy 1 pustą kartę potwora i 1 pustą kartę bohatera. Wtrąć do gry swoje 3 miedziaki!
Wielkie Nordobicie to 54 karty pełne nawiązań do Nordyckiej Mitologii. Fani gier wideo dostrzegą tu także kilka zabawnych easter eggów np. Wrzaski Mocy, czy strzał w kolano. Całość utrzymana jest ponownie w charakterystycznej kresce Tomasza Bolika.
Jesteś superfarmerem. Hodujesz zwierzęta, chronisz przed niebezpieczeństwem i pomnażasz swój zysk. Twoje stado szybko rośnie. Ale musisz uważać! W okolicy grasują wilk i lis. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem...
Witamy na farmie! Dzień jest piękny, a zwierzaki szczęśliwe. Ale życie farmera to nie do końca sielanka. Musisz strzec zwierzaków przed wilkiem, a do tego przeszkadza Ci ta nieznośna koza...
Zawiera ona grę podstawową oraz wszystkie dotychczas wydane dodatki. W pudełku znajdziecie pomocnego Borsuka, wredną Kozę oraz klekoczącego Bociana. Nowe plansze gracza z płotkiem, przeniosą Was na Super Farmę. Czas więc zakasać rękawy i do roboty! Tytuł Super Farmera nie zdobędzie się sam!
Dziecko ma do dyspozycji: bułkę, kromki chleba, plasterki sera i jajka oraz wiele kolorowych warzyw.
Może bawić się w przygotowywanie śniadanka dla siebie i dla innych domowników. Tworząc smaczne, zdrowe kanapki ćwiczy nowe słowa i uczy się określać kolory oraz położenie poszczególnych elementów.
W Touch it! Polska ilustracje nawiązują do polskich symboli, budynków i postaci. Pomiędzy pierogami i Smokiem Wawelskim będziecie szukać także skoczka narciarskiego, Marii Skłodowskiej-Curie czy oscypka.
Kooperacyjna i wciągająca gra dźwiękowa. Ściągnij darmową aplikację i posłuchaj nagranego przebiegu sprawy. Zwracaj uwagę na każdy, nawet najmniejszy dźwięk – to właśnie on może być decydujący w Twoim śledztwie. Śledź swój cel za pomocą kamer monitoringu, znajdź odpowiednią lokalizację na mapie i rozwiąż sprawę!
Szybka gra na spostrzegawczość. Pudełko jest wypełnione rozbrykanymi cudakami, które uwielbiają bawić się w chowanego. Pierwszy gracz, który złapie 5 z nich, wygrywa! Celem gry jest układanie pasujących do siebie kart w taki sposób, aby tworzyć sekwencje kolorów lub wzorów.
Wielki Pojedynek został rozstrzygnięty i nowy władca Wielkiej Prapuszczy wybrany. Mieszkańcy Boru szykują się do świętowania, przygotowują pyszne dania i trunki. Nowy władca ma jednak jedną zachciankę. Pragnie przed ucztą skosztować pyłku kwiatowego, znanego ze swoich leczniczych właściwości. Ty i Twoi przeciwnicy wyruszacie na łąki i polany w poszukiwaniu tego cennego specyfiku.