Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Tajemnice puszczy to kooperacyjna gra o przemierzaniu leśnej krainy dla 1-4 graczy. Łączy w sobie to, co najlepsze w rozmieszczaniu kafelków, eksploracji, rzucaniu kośćmi i tłuczeniu potworów! Dodatkowo oprócz szybkiego trybu podstawowego, znajdziecie w niej kampanię złożoną z 5 scenariuszy!
Kiedy obietnica nieznanego wzywa, nawet sama ciemność może rzucić dziwne, nowe światło na straszliwe ambicje, czające się w ludzkich sercach. Przejrzyj złowieszcze machinacje strażników, jednocześnie opierając się uzależniającej, transformującej mocy, która żeruje na resztkach twego kruchego człowieczeństwa. Albo poddaj się jej mantrze i pogódź z losem w szokującym finale sagi Machina Arcana.
Rozszerzenie Nowe perspektywy wprowadza do gry Mityczny Wiatr nową postać, a tym samym możliwość gry na 5 graczy. Karczmarka skupia się na sprowadzaniu do swojego przybytku jak największej liczby gości, codziennie zachęcając wyśmienitymi posiłkami, dobrymi napitkami i wspaniałą rozrywką.
Rozszerzenie PANOWIE ŚRÓDZIEMIAT rozbudowuje grę planszową WOJNA O PIERŚCIEŃ, zapewniając graczom nowe możliwości, które pozwolą im odpowiedzieć na powyższe pytania – i wiele innych! – oraz stworzyć podczas rozgrywek nowe możliwości i strategie.
Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
Kto nigdy nie czekał na jakiegoś Włóczykija? Albo nie miewał humorów jak Mała Mi? I czy jest tu ktoś kto nie bał się Buki i tajemniczych Hatifnatów?
Dołącz do rodziny Muminków i jej licznych przyjaciół w tej pięknie wydanej grze kościanej dla całej rodziny! Każdy gracz wciela się w jednego z bohaterów książek i wyrusza w podróż po Dolinie Muminków. W trakcie jej trwania odwiedza inne postacie znane z opowieści Tove Jansson i zbiera prezenty pochodzące z ich spiżarni (dżem, marmoladę lub podobne pyszności).
Czas oblężenia to drugie rozszerzenie do gry planszowej This War Of Mine - bogatego w fabułę tytułu opowiadającego o przetrwaniu w rozdartym wojną mieście. To rozszerzenie wprowadza mnóstwo nowych elementów dla każdej grupy graczy gotowych doświadczyć otwartej wojny opanowującej Pogoren.
To rozszerzenie do The Thing: Gry planszowej przeniesie was do wydarzeń w bazie Thule, znanych z filmu z 2011 roku – prequelu do filmu z 1982 roku – który opowiada o tym, co wydarzyło się po odkryciu latającego spodka. Podobnie jak w grze podstawowej, rozgrywka skupia się na umiejętnościach asymilacji Obcego, dzięki którym ukrywa swoją prawdziwą naturę pod osłoną fałszywego człowieczeństwa. Po raz kolejny Obcy spróbuje uciec z bazy i rozprzestrzenić się po naszej planecie.
Po długiej podróży w końcu dotarliście do nowego, wspaniałego świata. Od razu zabieracie się do budowy i rozwoju waszych miast! Moje miasto to gra typu legacy. Oznacza to, że w trakcie kolejnych partii gra będzie się zmieniać i ewoluować. Każdy gracz otrzyma własną planszę miasta, którą będzie nieustannie projektował na nowo.
Z tym rozszerzeniem gra CATAN nabiera dodatkowych opcji. Nowe zasady otwierają przed wami nieograniczone możliwości. Możecie spróbować swoich sił w jednym z 8 gotowych scenariuszy albo możecie zbadać samodzielnie stworzony świat.
Jako czcigodny Elvaland, szanowany członek rady i dowódca wojenny, zostałeś wysłany przez króla, aby powołać armię zdolną przeciwstawić się temu krwiożerczemu potworowi i pokonać go. Musisz odwiedzić każdą karczmę w królestwie, nająć najzdolniejszych krasnoludów oraz zwerbować najbardziej prestiżowych bohaterów, by ZEBRAĆ jak najlepszy ODDZIAŁ i pokonać śmiertelnego wroga! Działaj z należytą sumiennością, a przede wszystkim nie szczędź wydatków, bo o ile król nagrodzi najlepszych z Was, zapewne również ukarze tych, którym udało się powołać zaledwie nędzną zbieraninę straceńców!
Mamy rok 1977, a obiecywana przez filmy i powieści science-fiction wizja świata stała się rzeczywistością. Więcej informacji i formularze zgłoszeniowe można znaleźć w środku. Pozyskaj najatrakcyjniejsze działki i najciekawsze projekty. Starannie zaprojektuj swoje miasto, aby sponsorująca cię firma stanęła na czele wielkiego projektu budowy miast Luny!
Rozgrywka w grze Rauha trwa 12 tur, podczas każdej z nich gracze będą wybierali karty biomów i kładli je na swoje plansze, co zapewni dodatkowe bonusy pod koniec tury oraz przy punktowaniu, które odbywa się co 3 tury.
Moja wyspa to rywalizacyjna gra planszowa z mechaniką legacy, w której rozwijamy swoją własną wyjątkową wyspę, zapełniając ją sześciokątnymi elementami.
Lepiej zapnij pasy, bo od teraz twoja Wyspa dinozaurów stanie się jeszcze bardziej dzika i nieokiełznana. Trzymasz w dłoniach klucz do rozpoczęcia nowej, ekscytującej jak nigdy epoki w historii parków rozrywki!
Sprytnie wykorzystując religijny układ sił, gracze starają się nawiązywać kontakty z ważnymi osobistościami europejskiego społeczeństwa i poszerzać swoje wpływy. Nieustannie dochodzi do próby sił, a ci, którzy przegrają, nierzadko są zmuszani do opuszczenia swojego kraju.
Znak Starszych Bogów został zainspirowany pracami H.P. Lovecrafta. To trzymająca w napięciu gra o starożytnym koszmarze dla 1-8 graczy w wieku 13 lat lub więcej, którą można rozegrać w 1-2 godziny.