|
|
Jolly Roger: Piracka Gra o Łupach i Buntach
![]() W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
|
Raz, dwa, trzy... wilk patrzy!
![]() Leśne zwierzątka bawiły się na polanie i nawet nie spostrzegły, jak zaczęło się ściemniać. Teraz muszą wrócić do swoich domków. Starają się przemknąć niepostrzeżenie, by nie obudzić złego wilka, który pechowo zasnął przy ścieżce. Pomóż im dotrzeć bezpiecznie do celu.
|
Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon
![]() Wcielcie się w jedną z pięciu znanych postaci i stańcie do walki z Drakulą albo Diabłem! Wszyscy bohaterowie posiadają dedykowane talie kart, które ze sobą połączycie, czyniąc każdą rozgrywkę niepowtarzalną. Spieszcie się, wasz czas jest ograniczony! Kiedy wrogiemu Przywódcy wyczerpie się talia Ataków — przegracie! Nie można bez końca machać szpadlem i siekierą…
|
Kroniki zachodniego królestwa
![]() Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
|
Splendor: Jedwabny Szlak
![]() Splendor: Jedwabny Szlak to rozszerzenie zawierające dwa dodatkowe moduły. Miasta wprowadzają specjalne płytki zastępujące arystokratów, dzięki którym zwiększa się rywalizacja między graczami. Z kolei placówki handlowe oferują nowe płytki ze specjalnymi efektami, które mogą zapewnić nam przewagę w walce o prestiż. Moduły można wykorzystać samodzielnie lub razem, by stworzyć własną, jeszcze bardziej strategiczną rozgrywkę.
|
Splendor: Słońce nigdy nie zachodzi
![]() Splendor: Słońce nigdy nie zachodzi to rozszerzenie zawierające dwa dodatkowe moduły. Twierdze pozwalają nam oznaczać swoje terytorium, dzięki czemu możemy spowolnić działania przeciwników i przyspieszyć własny rozwój. Z kolei Orient wprowadza nowy zestaw kart rozwoju, oferujący zupełnie nowe efekty. Moduły można wykorzystać samodzielnie lub razem, by stworzyć własną, jeszcze bardziej ekscytującą rozgrywkę.
|
Trivial Pursuit: Polski Sport
![]() Jesteś fanem polskiego sportu? Z wypiekami na twarzy śledzisz dokonania polskich skoczków, trzymasz kciuki za piłkarzy a podczas Olimpiady gorączkowo sprawdzasz wyniki naszych zawodników? Jeśli tak, to idealny quiz dla Ciebie! Sprawdź swoją wiedzę na temat osiągnięć polskich sportowców a także zasad najpopularniejszych dyscyplin sportowych, odpowiadając na pytania z jednej z sześciu kategorii. Wśród nich piłka nożna, piłka siatkowa, piłka ręczna, skoki, żużel oraz igrzyska olimpijskie. Pierwszy quiz dla prawdziwych kibiców! Idealna gra towarzyska na imprezę, spotkanie rodzinne czy długą podróż. Sprawdźcie, kto z Was ma największą wiedzę na temat sportu!
|
Dobble Marvel Emoji
![]() Zabierz Hulka, Lokiego i Ant-Mana gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze towarzyskiej! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny obrazek, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem!
|
To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi
![]() To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi to wprowadzające 2 nowe klasy bohaterów: awanturników, którzy doskonale sprawdzają się w walce oraz ujarzmiających moce natury druidów. Wraz z nimi zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.
|