|
|
3 rozdziały
![]() Dawno, dawno temu była sobie magiczna księga baśni podzielona na trzy części, znana jako 3 rozdziały. Pudełko tej niepozornej gry przeniesie Cię na karty tej opowieści! Jako jej bohater podejmiesz się kolejnych wyzwań: w pierwszym rozdziale zbierzesz towarzyszy, w drugim sprawdzisz skuteczność swojej drużyny, a w trzecim poznasz finał tej historii i spróbujesz zdobyć jak najwięcej punktów. Czy uda Ci się stawić czoła wszystkim wyzwaniom i zwyciężyć?
|
Splendor: Jedwabny Szlak
![]() Splendor: Jedwabny Szlak to rozszerzenie zawierające dwa dodatkowe moduły. Miasta wprowadzają specjalne płytki zastępujące arystokratów, dzięki którym zwiększa się rywalizacja między graczami. Z kolei placówki handlowe oferują nowe płytki ze specjalnymi efektami, które mogą zapewnić nam przewagę w walce o prestiż. Moduły można wykorzystać samodzielnie lub razem, by stworzyć własną, jeszcze bardziej strategiczną rozgrywkę.
|
Splendor: Słońce nigdy nie zachodzi
![]() Splendor: Słońce nigdy nie zachodzi to rozszerzenie zawierające dwa dodatkowe moduły. Twierdze pozwalają nam oznaczać swoje terytorium, dzięki czemu możemy spowolnić działania przeciwników i przyspieszyć własny rozwój. Z kolei Orient wprowadza nowy zestaw kart rozwoju, oferujący zupełnie nowe efekty. Moduły można wykorzystać samodzielnie lub razem, by stworzyć własną, jeszcze bardziej ekscytującą rozgrywkę.
|
Bicycle: Back to the Future
![]() Bicycle(R) i Universal Pictires(R) połączyły siły, aby zaprezentować talię inspirowaną ukochanym filmem z 1985 roku, Powrót do przyszłości! Ta talia łączy tożsamość tego kultowego filmu z tradycyjnymi elementami kart do gry, tworząc wyjątkową i kolekcjonerską talię, którą pokochają fani kart i filmów!
|
KeyForge (edycja angielska): Worlds Collide - Deluxe Archon Deck
![]() Ekskluzywny starter dla jednego gracza!Po zderzeniu światów Tygiel nie będzie taki, jak przedtem... KeyForge: Worlds Collide to 284 nowe karty, które doskonale łączą się z pulą tych, które znamy z poprzednich odsłon serii. Oprócz nieznanych dotąd umiejętności i artefaktów, do gry dołączają również dwa zupełnie nowe domy - Gwiezdny Sojusz i Rzymozaury. To doskonała okazja, by poznać i wypróbować wyjątkowe style gry!
|
To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi
![]() To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi to wprowadzające 2 nowe klasy bohaterów: awanturników, którzy doskonale sprawdzają się w walce oraz ujarzmiających moce natury druidów. Wraz z nimi zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.
|
Koty
![]() Podczas gry w Koty odwiedzicie 4 krainy ze snów! Spotkacie w nich zarówno przyjaźnie nastawione koty, jak i złowieszcze kruki, które będziecie mogli wysłać do swoich rywali. Grę wygrywa osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie! Można zagrać również w trudniejszy wariant, w którym będziemy mogli spotkać ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka.
|
Bicycle: Gold Dragon
![]() Niestandardowe figury tych kart ubrane w stroje inspirowane kimonem dodadzą wyjątkowego blasku Twojej następnej grze; a olśniewająca, złocona ramka wokół smoków na zapinanym etui z pewnością przyciągnie uwagę. Niestandardowy projekt rewersu karty - podwójne złote smoki na tle brązu. Standardowa talia kart. Made in USA.
|
To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci
![]() To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci to rozszerzenie wprowadzające dwie nowe klasy bohaterów: doskonałych wojowników o ekstremalnej sile i nieokiełznanym gniewie oraz potężnych magów odprawiających mroczne rytuały, aby zapewnić swojej drużynie przewagę. Wraz z dodatkiem zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.
|
Pędzące Żółwie
![]() Żółwie to sympatyczne zwierzątka, które całymi dniami drepczą bez pośpiechu z miejsca na miejsce. Jednak gdy na horyzoncie pojawi się świeża sałata, zaczynają energiczniej przebierać łapkami. Każdy żółw bez namysłu stanie do wyścigu i popędzi w kierunku grządki z sałatą. Jednak natury nie da się oszukać. Żółwie nie lubią biegać, ale są za to bardzo sprytne. Wykorzystają każdą okazję, aby wdrapać się na skorupę innego żółwia i przebyć w ten sposób choć część trasy!
|