|
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Miasta w gruzach
![]() Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
|
Cthulhu: Death May Die - Yog-Sothoth
![]() Dodatek Cthulhu: Death May Die - Yog-Sothoth wprowadza nowego Przedwiecznego do gry Cthulhu: Death May Die. Gracze mogą połączyć go z dowolnym Scenariuszem z gry podstawowej. Yog-Sothoth potęguje wrażenia z rozgrywki, dodając na planszę dodatkowe Bramy, które kopiują działanie normalnych Bram, zwiększając moc następnego przywołania Potworów.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Zaginiona Wiedza
![]() Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
|
Knit Wit - edycja polska
![]() Knit Wit to wyjątkowa gra słowna autorstwa Matta Leacock'a (Pandemia, Zakazana Wyspa), w której przy pomocy szpulek i klamerek stworzycie niezliczoną liczbę kombinacji najróżniejszych
|
Dixit - nowe wydanie
![]() Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
|
Warhammer Fantasy Roleplay: Książęta - Elektorzy
![]() W grze karcianej Książęta-Elektorzy od dwóch do czterech graczy wciela się w role rywalizujących ze sobą tytułowych możnych, uwikłanych w krwawą wojnę domową. Jej przebieg rozstrzygnie, kto przejmie tron największego imperium ludzkości. Jednak zdobycie korony nie jest łatwym zadaniem. Aby zwyciężyć Książęta-Elektorzy będą musieli zebrać liczne armie, oblegać wrogie ziemie i bronić własnych w zaciekłych konfliktach.
|
Smart Games - Żabki
![]() W "Żabkach", rodzinnej grze przeznaczonej dla od 2 do 6 osób, każdy z graczy pokieruje jedną z żabich rodzin. Cel jest prosty: przeprawić się przez staw do punktu końcowego. Tylko dzięki planowaniu, analizie sytuacji na planszy i sprytowi sprawisz, że to Twoja rodzina żab jako pierwsza dotrze na miejsce, zapewniając Ci zwycięstwo. Reszcie graczy pozostanie tylko smutne kumkanie!
|
Agricola - wersja rodzinna
![]() Twoim zadaniem jest rozbudowanie gospodarstwa, abyś wraz ze swoją rodziną miał wszystko, czego potrzeba do dostatniego życia. Na początku twoja malutka drewniana chata ma tylko dwie izby, więc zapewnia schronienie dwóm pierwszym członkom rodziny (rolnikowi i jego żonie). Podczas rozgrywki będziesz dobudowywać kolejne izby do swojej chaty, aby móc powiększyć rodzinę.
|