Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Władcy Nocy to gra kooperacyjna, w której wszyscy gracze walczą po tej samej stronie i razem zwyciężą lub poniosą porażkę. Wcielicie się w rolę członków wampirzego klanu, powoli odbudowującego swą minioną potęgę. Z pomocą swych sługusów będziecie walczyć przeciw agentom Inkwizycji, siać strach w ludzkich sercach urządzając polowania i tworzyć pieczęcie grozy w różnych dzielnicach miasta.
This War of Mine: Tales from the Ruined City to pierwsze rozszerzenie opowiadające o przejmujących losach cywilów w oblężonym mieście. Dodatek ten pogłębia wojenne doświadczenia w grze planszowej This War of Mine.
This War of Mine: Opowieści ze zniszczonego miasta to pierwsze rozszerzenie opowiadające o przejmujących losach cywilów w oblężonym mieście. Dodatek ten pogłębia wojenne doświadczenia w grze planszowej This War of Mine.
This War of Mine: Gra planszowa – gra na podstawie bestsellerowej gry komputerowej 11 bit studios, w niczym nieprzypominająca tego, co znacie z innych planszówek. Każda runda to nie tylko walka o przetrwanie i zarządzanie elementarnymi zasobami. To także trudne moralne wybory, których będziecie dokonywać na każdym kroku.
Czas oblężenia to drugie rozszerzenie do gry planszowej This War Of Mine - bogatego w fabułę tytułu opowiadającego o przetrwaniu w rozdartym wojną mieście. To rozszerzenie wprowadza mnóstwo nowych elementów dla każdej grupy graczy gotowych doświadczyć otwartej wojny opanowującej Pogoren.
Tajemnice puszczy to kooperacyjna gra o przemierzaniu leśnej krainy dla 1-4 graczy. Łączy w sobie to, co najlepsze w rozmieszczaniu kafelków, eksploracji, rzucaniu kośćmi i tłuczeniu potworów! Dodatkowo oprócz szybkiego trybu podstawowego, znajdziecie w niej kampanię złożoną z 5 scenariuszy!
Sword & Sorcery to kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 5 graczy, osadzona w magicznym świecie fantasy. Bohaterowie o unikatowych mocach zostali wyrwani z objęć śmierci, aby jeszcze raz przeciwstawić się siłom zła, kontrolowanym przez grę, ocalić królestwo od zagłady i uwolnić swoje dusze od wiążącego je zaklęcia.
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami.
Posiadłość Szaleństwa to przepełniona grozą i tajemnicami, w pełni kooperacyjna gra planszowa dla jednego do pięciu graczy. Gracze wcielą się w badaczy tajemnic i odwiedzą mroczne zakamarki nawiedzonych posiadłości Arkham oraz innych złowieszczych miejsc, aby odkryć niezwykłe sekrety, rozwiązać trudne łamigłówki i stawić czoła zagrożeniom nie z tego świata.
Dwa nowe scenariusze oraz doskonale zaprojektowane elementy pozwalają na płynne przejście w świat lovecraftowych tajemnic i bluźnierstw, zapewniając niezliczone godziny doskonałej rozrywki i pozwalając badaczom zmierzyć się z wszechwiedzącym Yog-Sothothem.
Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
Przerażające podróże to rozszerzenie do gry Posiadłość Szaleństwa Druga Edycja, w której badacze znajdą się z daleka od domu, mierząc się ze stale rosnącym zagrożeniem.
W rozszerzeniu Małe epickie podziemia: Opowieści, bohaterowie gromadzą się w cieple obozowego ogniska, świadomi niebezpieczeństw w otaczającej ich kniei. Przybyli na Wybrzeże Goblinów z krain całego Aughmoor i każde z nich ma coś do opowiedzenia nowym towarzyszom.
Małe epickie podziemia to kooperacyjny dungeon crawler dla 1-4 graczy gotowych przemierzyć podziemia fantastycznego świata Aughmoore.
W Małych epickich podziemiach gracze wcielają się w grupę bohaterskich śmiałków, odkrywających straszliwe podziemia w poszukiwaniu ich Bossa. Za każdym rogiem, w każdym kolejnym pomieszczeniu na bohaterów czyhają gobliny, potworni sługusi i groźne pułapki.
W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali – pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa.
W rozszerzeniu Śmiertelna głębia nocy badacze zagłębiają się w zakątki Arkham, których lepiej nie oglądać w świetle dnia. Organizacje przestępcze umacniają swoją silną pozycję w mieście, tajemne kulty pracują dla swego mrocznego pana, niebo rozświetla obcy księżyc, a niepoznawalne koszmary czają się w ciemnościach.
Horror w Arkham to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę.
Dziennik eksperymentu. Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
Jesteście członkami dużej arktycznej wyprawy badawczej. Nagle w bazie rozlega się sygnał ewakuacji. Ile sił w nogach biegniecie do drzwi, aby przekonać się, że zostały już zamknięte przez automatyczny system bezpieczeństwa.
Odkrywacie, że sąsiednie laboratorium jest zdemolowane. Zaczynacie zastanawiać się, co się tu stało. W pewnym momencie w Wasze ręce trafia pewien notatnik. Dociera do Was, że na ucieczkę zostało Wam naprawdę mało czasu…
Z notatnika dr. Forda. Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.