Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Magnetyczna gra w węże i drabinę. Rzucaj kostką i wygrywaj! Dzięki swoim rozmiarom, zmieszczą się do każdego niemal bagażu, uprzyjemniając długie wieczory spędzane w podróży, lub też w domu, z rodziną i przyjaciółmi. Podstawowe informacje Liczba grac...
Każdy gracz układa w trzech rzędach ze swojej strony, tylko na czarnych polach, 12 swoich kamieni. Gracze wykonują ruchy na zmianę. W jednym ruchu, kamień może zostać przesunięty o jedno pole do przodu po przekątnej. Bicie kamieni przeciwnika odbywa ...
Łamigłówka zawiera 10 kolorowych kryształów i cztery czarne kostki (łączniki). Najpierw zbuduj swój Triamid (przestrzenną piramidę o podstawie 3x3x3 kryształy) łącząc razem pojedyncze kostki w całkowicie przypadkowej kolejności. Następnym twoim wyzwa...
Ubongo Shimo to najnowsza rodzinna gra Grzegorza Rejchtmana, twórcy bestsellerowej serii Ubongo. Tym razem wszyscy gracze będą starali się jak najszybciej ułożyć na swoich kartach wzór tak, aby nie zasłonić wskazanych pól specjalnych. Cztery poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy.
Ubongo Duo to wyjątkowa wersja kultowej gry dla dwóch osób. Zawiera klocki, które przybierają nieco bardziej skomplikowane kształty, a nowe plansze zadań okażą się wspaniałą gimnastyką dla Twojego mózgu! Dzięki dwóm poziomom trudności możecie dostosować grę do wieku i doświadczenia.
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty!
Gra ćwiczy spostrzegawczość i refleks, rozwija wyobraźnię przestrzenną. Proste reguły! Gracz ma za zadanie ułożyć na planszy układ z karty przy pomocy pionka.
Pole bitwy leży przed tobą - 64 pola i 32 szachowe figury. Szachy fascynują ludzi od siódmego wieku naszej ery i... nic dziwnego. To niewielkich rozmiarów, solidne wydanie tej gry zawiera drewniane figury schowane w niedużym, również drewnianym pudełku.
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
"Tajemnica Świątyni" to przygodowa gra logiczna, w której Twoje dziecko wcieli się w dzielnego poszukiwacza przygód, uwięzionego w ruchomym labiryncie! Mały bohater będzie musiał wykorzystać nieszablonowe myślenie i logikę, aby uciec unikając groźnych pułapek.
Wypróbuj swoją pomysłowość, wyobraźnię i umiejętność logicznego myślenia konstruując zamki z pięknie wykonanych drewnianych elementów. Twoje zadanie polega na takim ułożeniu drewnianych klocków, aby powstał jeden z zamków umieszczonych w książeczce. ...
"Kolorowy Kod" to kreatywna gra logiczna, która w prosty i przyjemny sposób wprowadzi Twoje dziecko w świat kolorów, kształtów i obrazów. Każde za 100 zadań prezentuje obrazek, który dziecko, korzystając z półprzezroczystych płytek, musi ułożyć. Nie zawsze jest to proste! Dzięki narastającemu poziomowi trudności wyzwań, mały gracz poprzez zabawę rozwija swoją wyobraźnię, i w naturalny sposób kształtuje kreatywność.
Ułóż wszystkie elementy łamigłówki na planszy. Uważaj! Masz 36 części, a tylko 24 wolne miejsca! Otwarte pierścienie oraz kulki należące do różnych elementów mogą zajmować to samo miejsce, jeśli je właściwie połączysz.
Wybierz zadanie z książeczki i policz robaczki każdego gatunku. Ułóż 4 elementy na planszy w taki sposób, aby pozostałe widoczne tylko te robaczki, które zostały pokazane w wybranym zadaniu.
Opakowanie w wersji angielskiej, instrukcja w języku polskim w środku opakowania.
W ,,Blokadzie" - policyjnej grze logicznej, dziecko wcieli się w dzielnego szefa policji. Cel jest prosty: kierując policjantami, spróbuj zatrzymać jadącego czerwonym samochodem złodzieja. Nie można pozwolić mu uciec!
Wybierz zadanie z książeczki. Umieść na planszy brakujące elementy w taki sposób, żeby zwierzęta tego samego gatunku dotykały siebie. Do każdego zadania jest tylko jedno rozwiązanie.
Antywirus to gra logiczna o zróżnicowanym poziomie trudności - idealna dla dzieci, jak i dorosłych. Kolorowe elementy przesuwają się po planszy po przekątnych zarówno pojedynczo jak i w grupach. Naszym celem jest usunięcie czerwonego wirusa poza planszę przez otwór znajdujący się w narożniku. Jesteś gotowy do pokonania wirusa we wszystkich 60 zadaniach?