Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Alone™ nie jest zwyczajną grą z gatunku „dungeon crawler”. Jeden z graczy wciela się w niej w Bohatera, osamotnionego astronautę badającego nieznaną mapę pełną niebezpieczeństw i próbującego realizować misje, podczas gdy maksymalnie trzech skrywających się wśród ciemności agentów Zła planuje, jak go zabić.
Descent: Legendy Mroku - Wojna zdrajcy to drugi akt przygodowej gry planszowej o przemierzaniu podziemi. Podczas zabawy 1-4 graczy wciela się w postaci Brynn, Fuksa, Galadena, Kehli, Syrusa i Vaerix. Śmiałkowie podejmują dalsze wysiłki, aby ocalić królestwo przed złem, które próbuje zniszczyć ich dziedzictwo. Czekają na Was nowe zdolności do opanowania, nowi wrogowie do pokonania i nowe historie do opowiedzenia. Czy zdołacie się przeciwstawić nadciągającemu Mrokowi, a może Wasze legendy zakończą się pośród pożogi i ruin?
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!
Dodatek Koszmary wprowadza do rozgrywki nową rasę intruzów i nową mechanikę szaleństwa postaci. W pudełku znajdziesz zestaw fantastycznych figurek koszmarów, żetony, a także nowe karty wydarzeń i karty paniki.
Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
Dwa nowe scenariusze oraz doskonale zaprojektowane elementy pozwalają na płynne przejście w świat lovecraftowych tajemnic i bluźnierstw, zapewniając niezliczone godziny doskonałej rozrywki i pozwalając badaczom zmierzyć się z wszechwiedzącym Yog-Sothothem.
Posiadłość Szaleństwa to przepełniona grozą i tajemnicami, w pełni kooperacyjna gra planszowa dla jednego do pięciu graczy. Gracze wcielą się w badaczy tajemnic i odwiedzą mroczne zakamarki nawiedzonych posiadłości Arkham oraz innych złowieszczych miejsc, aby odkryć niezwykłe sekrety, rozwiązać trudne łamigłówki i stawić czoła zagrożeniom nie z tego świata.
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami.
Waste Knights: Druga Edycja to postapokaliptyczna gra o przygodach i przetrwaniu. Jest oparta o scenariusze, a każdy z nich rządzi się odmiennymi regułami i jest wypełniony setkami narracyjnych wyborów. Graj w kooperacji z innymi, aby pokonać potężnych złoczyńców lub rzuć wyzwanie przyjaciołom w przygodach rywalizacyjnych. Jednak przede wszystkim zanurz się w bogatym świecie, w którym przygoda, emocje, walka i strategia łączą się w unikatowe doświadczenie, które zadowoli każdego prawdziwego gracza.
Władca Pierścieni - Podróże przez Śródziemie: Czyhający w Mroku to zestaw 3 szczegółowo wykonanych, niepomalowanych plastikowych figurek nazwanych wrogów pojawiających się w kampanii Cieniste Ścieżki oraz w kampanii Groza w Dale. Dodatkowo w pudełku znajdziesz 6 nowych przedmiotów i 3 nieznane dotąd, ekscytujące tytuły.
Wy, cwane i podstępne gobliny, czy myślicie, że uda wam się uniknąć furii pracującego w swym labolatorium Rigora Mortisa? Każdy, komu Mroczny Pan rzuci Krzywe Spojrzenie znajdzie się po niewłaściwej stronie przerażającego zaklęcia! Stanie na jednej n...