Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze Balada wcielisz się w rolę barda, który rejestruje odważne czyny wytrzymałych bohaterów. Zwycięzcą zostanie gracz z najbardziej wciągającą historią!
W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo.
Do przygody w podziemiach dołączają nowi bohaterowie! Wojownicza księżniczka Elspeth, ekscentryczny alchemik Sidhar oraz nieustraszona łowczyni Kirima to nowe postacie, którymi możesz grać w podstawową grę Karak, jak i w połączeniu z rozszerzeniem Karak Regent.
Karak: Regent to rozszerzenie do gry Karak – aby w nie zagrać należy posiadać podstawową wersję gry. Zawiera 4 nowych bohaterów i wiele innych dodatków. Głównym atutem jest wprowadzenie nowego trybu gry, a mianowicie „Władcy Karaka”, w którym jeden z graczy przyjmuje rolę upadłego władcy i stara się o przywrócenie mu jego dawnej władzy.
Mariposas - absolutnie przepiękna rodzinna gra planszowa opowiada właśnie o tym. W trakcie rozgrywki naszym zadaniem będzie odbycie inspirowanej prawdziwą migracją motyli podróży przez trzy pory roku.
Gra przedstawia amerykańskie parki narodowe i zawiera grafiki z serii wydawniczej Fifty-Nine Parks Print Series. Gracze wcielają się w rolę turystów, którzy wędrują po szlakach, aby zobaczyć ciekawe miejsca, obserwować dziką przyrodę, robić zdjęcia i zwiedzać parki narodowe. Każda rozgrywka to nowa wycieczka, nowe parki, nowy ekwipunek i nowa przygoda!
"Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać na arkuszach gry, do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa.
Dodatek do gry Szarlatani z Pasikurowic oferuje możliwość gry do pięciu graczy. Zawiera również więcej ksiąg ze składnikami, nowe rodzaje ziół oraz wstęp do Ziołowych Wiedźm, które dadzą więcej różnorodności i regrywalności.
Wieść niesie, że do Pasikurowic zawitali znachorzy. Ich zdolności wytwarzania leków są tak popularne, jak niepopularność samych znachorów. Ludzie ściągają z odległych miejsc, aby ich choroby – często egzotyczne – uleczyli „profesjonaliści”.
Patrz uważnie na kartę przez 10 sekund. Zapamiętaj kolory, kształty i inne szczegóły przedstawione na pięknych obrazkach. Odwróć kartę i odpowiedz na wszystkie pytania (odpowiedzi zapisz na kartce papieru). Jeśli odpowiedziałeś poprawnie na wszystkie...
Sprawdź swoją sprawność i zręczność układając jengę. Zobacz kto będzie lepszy i będzie miał więcej szczęścia. Wymiar klocka: 7,5 cm x 1,5 cm x 2,5 cm Podstawowe informacje Liczba graczy: 2+ osób Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 20 minut Zawartość pudełka...
Sprawdź swoją sprawność i zręczność układając jengę. Zobacz kto będzie lepszy i będzie miał więcej szczęścia. Wymiar klocka: 7,5 cm x 1,5 cm x 2,5 cm Podstawowe informacje Liczba graczy: 2+ osób Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 20 minut Zawartość pudełka...
Pokażcie, co potraficie! Przejrzyjcie przeciwników i załóżcie się z nimi! Gra Party Time Wielki Zakład jest idealna na każdą imprezę i spotkanie towarzyskie. Wszystko jedno, ile macie lat, bawcie się i miejcie z tego frajdę. Party Alias Wiel...
Pomyśli i Połącz! Ciało człowieka Wesoła gra edukacyjna o ludzkim ciele. Czy ucho składa się z komórek? Czy mięsień naramienny znajduje się w części szyjnej i czy szczęka to ludzki organ? Sprawdźcie swoją wiedzę z anatomii! W tej grze kartom z rysunk...
Zasady gry Qwirkle są niezwykle proste, jednak wymagają zarówno strategicznego, jak i taktycznego myślenia. Przy pomocy 108 dużych, drewnianych płytek gracze muszą tworzyć rzędy zawierające ten sam kolor, ale różne symbole albo zawierające ten sam sy...
Za rządów Waldorfa Spokojnego kraina Raverunu była bogata i urodzajna. Niestety, życie tego sprawiedliwego i potężnego króla dobiegło końca, a władzę nad Raverunem przejęli jego synowie - żądni krwi i władzy absolutnej. Każdy z nich obrał na swoją si...
Magnetyczna gra w węże i drabinę. Rzucaj kostką i wygrywaj! Dzięki swoim rozmiarom, zmieszczą się do każdego niemal bagażu, uprzyjemniając długie wieczory spędzane w podróży, lub też w domu, z rodziną i przyjaciółmi. Podstawowe informacje Liczba grac...