Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię to rozszerzenie, które wprowadza do uniwersum Osadników Kampanię w Otwartym Świecie. Celem kampanii jest stałe rozwijanie twojego Imperium, gra po grze, poprzez osiąganie kolejnych Celów i podbój nowych Prowincji. Jednocześnie należy pamiętać o sprawnym zarządzaniu rozwijającym się Imperium, aby uniknąć jego upadku, oraz co najważniejsze, dążyć do wprowadzenia uniwersum Osadników do czasów współczesnych!
7 Cudów Świata: Budowle to rozszerzenie wprowadzające do gry nową formę współpracy: wspólne budowle, które mogą przynieść zyski wszystkim inwestorom. Udział w tych projektach nie jest obowiązkowy i zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem w razie niepowodzenia. Oprócz tego do gry dołączają dwie nowe karty cudów: Carthage i Ur.
Rozszerzenie Architekci Zachodniego Królestwa: Cuda Architektury opowiada o budowniczych z różnych stron świata, którzy przybyli aby wziąć udział w najnowszym przedsięwzięciu Króla — wzniesieniu pięciu wspaniałych budowli, które upiększą miasto.
Na owianej tajemnicą pustyni Eko, do życia budzą się targane wiatrem piasek i skały. Formują się w służebne zastępy czekając na rozkaz. Zapętlone w tryby czasu armie niestrudzonych wojowników od niepamiętnych czasów stają naprzeciw siebie… bez końca.
Rozmieszczaj strategicznie swoje kafle, tworząc dzielnice w swoim mieście 4 × 4. Buduj wieżowce i obiekty użyteczności publicznej, starając się spełnić przedstawione na nich wymagania. Zdobądź najwięcej punktów harmonii i wygraj grę! Neopolis to gra planowania, ryzykowania i wyścigu po punkty w pięknej trójwymiarowej oprawie futurystycznej metropolii. Spodoba się zarówno rodzinom, jak i bardziej zaawansowanym graczom.
FORT to zabawna, szybka gra karciana Granta Rodieka (Hocus, Farmageddon, Imperius) i wydawnictwa Leder Games (Root, Oath), w której przeniesiemy się w czasy beztroskiego dzieciństwa! Wcielając się w szalone dzieciaki, będziemy jeść pizzę, zdobywać nowych przyjaciół i budować forty, walcząc o tytuł najfajniejszego szkraba na dzielnicy! Gra wykorzystuje mechaniki budowania i zarządzania talią. Każdą kartę będziemy mogli wykorzystać na kilka sposobów, wykonując własna akcje bądź naśladując ruchy przeciwników. Jaką strategię obierzesz?
Nadszedł czas, by ponownie otworzyć rezerwaty i rozpocząć obserwację zupełnie nowych gatunków! Dzięki dodatkowi będziecie mieli okazję przyjrzeć się barwnym ptakom naturalnie występującym w rejonie Oceanii.
Gracze tworzą z płytek piękne japońskie stawy. Punkty zdobywane są za odpowiednie rozmieszczenie płytek w swoim stawie: za różnokolorowe kwiaty, ważki latające w pobliżu żab, kamienie dające schronienie narybkowi oraz za inne ozdoby.
Dodatek do bestsellerowej Ark Novy wnosi morskie gatunki zwierząt, a wraz z nimi moc nowych elementów do gry. Nowe, wodne wybiegi, które muszą znajdować się w sąsiedztwie wody, zdolności mieszkańców raf odpalane przy każdym dołączeniu kolejnego tego typu zwierzęcia, czwarty uniwersytet czy asymetryczne karty akcji dobierane przed każdą grą… To tylko niektóre innowacje tego rewelacyjnego rozszerzenia.
Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
Czerwona Katedra to strategiczna gra planszowa, w której staniesz na czele rzemieślniczego warsztatu, próbując przejść do historii jako największy budowniczy najwspanialszej budowli ludzkości!
Oberżysta to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice spekulacji, w której próbujesz przygotować odpowiednie pokoje dla najliczniejszych przybyszów w grze na końcu każdej rundy.
Błyskotliwa rozgrywka, szybkie tury oraz mocna interakcja między graczami została doceniona przez wielu recenzentów na świecie. Gra została nominowana do prestiżowej nagrody As d’Or we Francji oraz znalazła się na liście wyróżnień tegorocznego Spiel des Jahres.
Szybka gra strategiczna wykorzystująca mechanikę zarządzania robotnikami i surowcami, w której proste reguły zderzają się z trudnymi decyzjami.
W grze Małe epickie galaktyki każdy z graczy kontroluje galaktyczne imperium, którego wpływy stara się cały czas poszerzać poprzez zajmowanie jak najludniejszych planet oraz stałą rozbudowę floty.
Grę napędza kościana mechanika pozwalająca tworzyć spektakularne kombinacje zagrań. Im silniejsze jest Twoje imperium, tym większą pulą kości dysponujesz. Każda kość wygrawerowana jest unikalnymi ikonami reprezentującymi dostępne do wykonania akcje, takie jak ruch floty, rozwój kulturowy imperium, zbieranie energii, zwiększanie politycznej lub ekonomicznej dominacji nad nowo odkrytymi planetami.
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
Disney Sorcerer's Arena: Legendarne sojusze - Nowa fala to rozszerzenie, dzięki któremu rozwiniesz swoją strategię i odkryjesz zupełnie nowy wymiar rozgrywki! W zestawie znajdziesz Vaianę, Davy’ego Jonesa i Sticha oraz związane z nimi specjalne kafelki oceanu.
To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne! Na swoich suchościeralnych planszach gracze wypełniają pola, rysują linie i odblokowują różne natychmiastowe oraz trwałe premie. Dodatkowo po każdej grze plansze będą przypominać niezwykłe zwierzęta!