|
|
Seria GIPF: Punct - edycja polska
![]() Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu. To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia.
|
Seria GIPF: Gipf - edycja polska
![]() GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy.
|
Świnie na trampolinie
![]() Świnie na trampolinie to zwariowana gra zręcznościowa dla najmłodszych, która pozwala ćwiczyć koordynację i celność w atmosferze doskonałej zabawy. Chwytaj zwierzaki, odbijaj je od trampoliny i postaraj się, aby wylądowały w dołku pełnym błotnych placków. Najsprawniejszy gracz zostanie prawdziwym mistrzem błotnistych skoków!
|
Nucleum: Rada postępu
![]() Nucleum: Rada postępu to rozszerzenie wprowadzające nową planszę dworu przedstawiającą 4 partie polityczne: Kapitalistów, Wolnomyślicieli, Komunistów oraz Rojalistów. W ramach nowego rodzaju akcji gracze będą umieszczać swoich robotników na polach konkretnych partii dla natychmiastowych korzyści oraz szansy na dodatkowe zyski podczas królewskiego punktowania. Wśród komponentów znajdziemy też Eksperyment F, który możemy dołączyć do gry podstawowej niezależnie od reszty dodatku. Zawiera on 3 nowe elementy: płytki akcji wiązanych. Wszystkie zostają odblokowane przez technologię poziomu 3. eksperymentu F.
|
Dixit Universe Access+
![]() Dixit Universe Access+ to adaptacja popularnych gier Dixit i Stella: Dixit Universe, które od lat pobudzają kreatywność graczy na całym świecie. Dzięki specjalnie dostosowanym elementom i zasadom gry każdy może wziąć udział w zabawie. Zagłosuj na 3 karty obrazków, które kojarzą Ci się z odkrytym słowem. Jeśli wybierzesz podobnie jak przeciwnicy, otrzymasz cenne punkty, które przybliżą Cię do zwycięstwa.
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
![]() Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|
Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników
![]() Architekci zachodniego królestwa: Wiek rzemieślników to dodatek do znanej planszowej gry strategicznej Architektów Zachodniego Królestwa. Dodatek umożliwia grę dla 6 graczy, wprowadza nowy typ robotników - rzemieślników, dodatkowe karty pomocników, budynków oraz 2 nowe typy akcji.
|
Ry-Bitwa
![]() Ry-Bitwa to zwariowana gra rodzinna, w której dwie grupy nadmorskich ptaków rywalizują o najpyszniejsze kąski. Podczas zabawy kolejno rzucamy żetonami na mapę złożoną z trzech stref, próbując trafić w odpowiednie miejsca. Wyznacz cel i atakuj terytoria, zdobycze albo ptaki przeciwników, aby zdobyć kontrolę nad kolejnymi strefami. Jeśli chcesz wygrać, Twoja drużyna musi obrać dobrą strategię i wykazać się nie lada zręcznością!
|
Miasto Szpiegów: Estoril 1942
![]() Zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z takim samym zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
|
Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów
![]() Powiększ podstawowe plansze gry o siedem rozszerzeń i wykonaj cztery nowe akcje dzięki niespotykanym wcześniej rodzajom kart. Decydując się na Dyplomację, staniesz przed poważnym wyborem: Powierzyć arystokratom ziemię, czy może Zwerbować ich we własne szeregi, aby mieć ich na oku? Buduj potęgę państwa nie tylko w oparciu o oręż, ale i pióro. Pamiętaj: musisz być zręczny swoich postanowieniach, gdyż te mogą ci wiele dać, ale i jeszcze więcej odebrać.
|