|
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
![]() Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|
Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów
![]() Powiększ podstawowe plansze gry o siedem rozszerzeń i wykonaj cztery nowe akcje dzięki niespotykanym wcześniej rodzajom kart. Decydując się na Dyplomację, staniesz przed poważnym wyborem: Powierzyć arystokratom ziemię, czy może Zwerbować ich we własne szeregi, aby mieć ich na oku? Buduj potęgę państwa nie tylko w oparciu o oręż, ale i pióro. Pamiętaj: musisz być zręczny swoich postanowieniach, gdyż te mogą ci wiele dać, ale i jeszcze więcej odebrać.
|
Ostium (edycja polska)
![]() Ostium jest grą karcianą w klimacie mrocznego fantasy, w której gracze walczą ze sobą o panowanie nad nowym światem. Podczas gry wcielamy do naszej armii potężne kreatury budując swoje talie. Kluczem do zwycięstwa jest odkrycie kombinacji, umiejętne łączenie zdolności swojej armii, a także odpowiednio szybkie reagowanie na działania przeciwnika. Zniszczenie wrogich bram zapewni zwycięstwo.
|
Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników
![]() Architekci zachodniego królestwa: Wiek rzemieślników to dodatek do znanej planszowej gry strategicznej Architektów Zachodniego Królestwa. Dodatek umożliwia grę dla 6 graczy, wprowadza nowy typ robotników - rzemieślników, dodatkowe karty pomocników, budynków oraz 2 nowe typy akcji.
|
Miasto Szpiegów: Estoril 1942
![]() Zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z takim samym zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
|
Splendor: Pojedynek
![]() Splendor: Pojedynek to nowa odsłona popularnej gry ekonomicznej, w pełni dostosowana do potrzeb planszówkowych par i duetów. Zawiera zmodyfikowany system dobierania znaczników klejnotów oraz zupełnie nowe karty z dodatkowymi umiejętnościami i premiami. Dzięki nim dwuosobowe rozgrywki będą jeszcze bardziej wymagające i ekscytujące!
|
Detektyw: Sezon 1
![]() Detektyw: Sezon 1 to samodzielna gra na bazie bestsellera Portal Games - Detektyw. Jest to zestaw trzech unikatowych spraw, z których każda zabierze Was w inne miejsce i wprowadzi w kryminalną zagadkę w innym stylu. Żadna z nich nie przypomina tych, które do tej pory rozwiązywaliście w Detektywie. To w pełni kooperacyjna gra dla 1-5 graczy, która zamieni Wasze spotkania przy stole w fascynujące śledztwa.
|
Kupcy z Osaki
![]() W Kupcach z Osaki, każdy z was wciela się w rolę kupca, który musi sprzedać w Edo jak najwięcej dóbr, aby zyskać punkty zwycięstwa. Będziecie kupować dobra, zbierać monety i rezerwować dobra. Podróż może okazać się niebezpieczna więc być moze warto również ubezpieczyć swoje najcenniejsze dobra.
|
Wiek Cudów: Ku wieczności
![]() Ku nieskończoności możesz włączyć to rozszerzenie do gry podstawowej, jeżeli chcesz zwiększyć różnorodność, ułatwić graczom naukę
|
Recto Verso. Buduj imprezowo!
Cena:
89,00 zł
![]() Recto Verso to wyjątkowo szybka i prosta gra imprezowa, która dostarczy wiele zabawy zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Szansę na wygraną zapewni tylko dobra współpraca z partnerem. Niezbędne jest opanowanie nerwów pomimo upływającego czasu. Wylosujcie kartę, włączcie stoper i zacznijcie budowanie!
|
Eksplodujące Kotki: Zombie
![]() Eksplodujące Kotki: Zombie to samodzielna talia 61 kart z zupełnie nowymi ilustracjami, nawiązującymi do klimatu horroru. Część z nich to mechanizmy znane z gry podstawowej, ale są też zupełnie nowe efekty, na czele z kotkami zombie, pozwalającymi pozostać w grze nawet po spotkaniu z eksplodującym kotkiem.
|
Azul: Kryształowa mozaika
![]() Dodatek Azul: Kryształowa mozaika zawiera elementy urozmaicające oraz usprawniające rozgrywkę. Nowe plansze graczy są odpowiedzią na prośby i sugestie wielu graczy o zróżnicowanie pól na ścianie i wprowadzenie pól premiowych. Zmienione zostały również wartości na polach podłogi.
|