|
|
Wsiąść do Pociągu: Berlin
![]() Wsiąść do Pociągu: Berlin to dynamiczna odsłona popularnej serii, w której gracze ścigają się o to, kto zwiedzi najwięcej kultowych punktów turystycznych w mieście i przy okazji zrealizuje swoje bilety. Tworząc połączenia, gracze korzystają nie tylko z sieci berlińskich tramwajów, lecz także z biegnących pod ulicami miasta linii metra.
|
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 4 - Holandia
![]() Większość połączeń w Wsiąść do Pociągu: Holandia to połączenia podwójne i bez względu na liczbę graczy ich nitki mogą zostać zajęte (nawet w rozgrywkach 2 i 3-osobowych). Wszystkie połączenia mają swój koszt, który gracz musi opłacić za pomocą kwitów przejazdowych.
|
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 6.5 - Polska
![]() Wsiąść do Pociągu: Polska to dodatek zaprojektowany pod kątem rozgrywki dla 2–4 osób. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem uczestników jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają.
|
Wsiąść do Pociągu: Paryż
![]() W tej dynamicznej odsłonie gry Wsiąść do Pociągu gracze ścigają się o to, kto zwiedzi najwięcej kultowych punktów turystycznych w stolicy Francji i przy okazji zrealizuje swoje bilety. Aby wygrać, musimy nie tylko zmyślnie korzystać z rozwijającej się w Paryżu sieci transportu miejskiego, lecz także wybierać połączenia, dzięki którym będziemy mogli świętować kolejną rocznicę zdobycia Bastylii.
|
Wybuchowa mieszanka: Uczeń na 6
![]() Uczeń na 6! to rozszerzenie do gry Wybuchowa mieszanka. Zawiera nowe płytki eliksirów, których można używać wraz z tymi z gry podstawowej. Pojawiają się także nowe kulki dzikiej ingrediencji, które działają jak swego rodzaju dżokery podczas umieszczania na płytkach eliksirów, ale przy zderzeniu eksplodują tylko ze sobą. Dodatek wprowadza również możliwość rozgrywki dla 5-6 osób, podczas której na stole znajdują się 2 podajniki.
|
Wyprawa do El Dorado: Mokradła i smoki
![]() Podczas gry Wyprawa do El Dorado: Mokradła i smoki czekają na Was nowe wyzwania: mokradła pełne krokodyli, rwące nurty rzeki, lokalne plemię, groźne smoki oraz tereny pokryte gęstą mgłą. Spotkacie też tajemnicze świątynie oraz skarby, które będziecie mogli zdobyć!
|
Wyprawa do El Dorado: Złote świątynie
![]() Właśnie dotarliście do El Dorado! Rozpoczyna się wyścig po skarby! Uwaga! ZŁOTE ŚWIĄTYNIE to GRA SAMODZIELNA (nie jest to dodatek). Możecie ją jednak połączyć z grą WYPRAWA DO EL DORADO. Rozegracie wtedy wielką wyprawę - najpierw będziecie starać się odnaleźć El Dorado, a gdy już tam dotrzecie, waszym celem będzie zdobycie skarbów i ucieczka z tej legendarnej krainy.
|
Wystawa Światowa 1893
![]() Wystawa Światowa 1893 zabierze Cię w niesamowitą podróż w czasie, dzięki której poznasz kawał historii ludzkości, świetnie bawiąc się podczas zarządzania swoimi pracownikami i zdobywania punktów! Ta niezwykła gra dla 2 do 4 osób będzie wspaniałą okazją do pogłębienia wiedzy z dziedziny fizyki, historii, czy chemii.
|
Wyścig Balonów
![]() Wyścig Balonów to rodzinna gra, podczas której zawodnicy sprawdzą swoje umiejętności w zawodach baloniarskich. Liczyć się tu będzie spostrzegawczość, dobre planowanie i odrobina szczęścia. Jeśli lubicie gry wyścigowe i wesołą rywalizację, to nie czekajcie ani chwili - podniebna przygoda wzywa.
|
Wzory, kolory, memory
![]() Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów. Po krókiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów w zapamiętany wzór. W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba były zgodne z pokazanym na chwilę wzorem.
|
X. bierze!
![]() Dokładanie kart do rzędów? To już było. Jednakże tym razem, każdy rząd może zawierać inną liczbę kart - a jeśli gracz będzie musiał dołożyć kartę X, zbierze cały rząd. Na szczęście każdy uczestnik ma swój rząd X, dzięki któremu uniknie byczych głów. Uwaga! Jedna źle wybrana karta może popsuć cały plan.
|