|
|
Knockdown: Volume II - Nemesis
![]() Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę. Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
|
Ego Gold
![]() Ego Gold to zupełnie nowy tytuł z serii gier Ego, stanowiący świetną okazję do jeszcze lepszego poznania siebie i innych. Ego Gold to gra towarzyska, w której gracze wspólnie zastanawiają się nad różnymi aspektami codziennego życia.
|
Szukaj mnie!
![]() Ta niesforna myszka znów się schowała i coś podgryza! Pomożecie mi ją odnaleźć? Wytężcie słuch, słyszycie ją? Sprawdziliście kosz z ubraniami? A może za kanapą? Czy ktoś wołał z górnej półki z zabawkami? Postarajcie się odnaleźć jej kryjówkę. I doprowadzić ją do serowego pudełka.
|
Seria GIPF: Gipf - edycja polska
![]() GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy.
|
Terraformacja Marsa: Niepokoje
![]() Piąte i jednocześnie najbardziej zaawansowane rozszerzenie do Terraformacji Marsa wprowadza dwa ważne elementy mechaniki gry. Po pierwsze, na wszystkich uczestników gry czekają wydarzenia globalne, którym będziemy musieli się podporządkować. Będą one stanowiły utrudnienie dla graczy i z pewnością wpłyną na ich strategie. Na szczęście będziemy mieli okazję przygotować się na każde z nich.
|
Pojedynek Superbohaterów DC: Deck Building Game
![]() Wciel się w ulubionego superbohatera DC Comics - Batmana, Wonder Woman, Flasha i innych. Zdobądź potężne supermoce, mega sprzęt i lojalnych sprzymierzeńców. A może wolisz wykorzystać łotrów, by zaatakować swoich współgraczy? Wybierz swoją strategię i ruszaj po zwycięstwo! Pojedynek Superbohaterów DC to gra karciana z uniwersum DC Comics oparta na popularnym mechanizmie budowania talii!
|
Knockdown: Volume III - Tainted Grail
![]() Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę. Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
|
Dochodzenie: Sprzymierzeńcy
![]() Dodatek Sprzymierzeńcy wprowadza do gry Dochodzenie trzy nowe role wspomagające obie drużyny, a dodatkowo prawie 150 kart poszlak i metod zbrodni, które zwiększają możliwe opcje i scenariusze wydarzeń. W pudełku można znaleźć też dodatkowe żetony odznak oraz 9 Kafli Poszlak (w tym 1 Kafel Wydarzenia).
|
Osadnicy: Królestwa Północy - Gniew Latarni
![]() Pora znowu wkroczyć do świata Królestw Północy — tym razem w trybie legacy! Gniew Latarni to solowy dodatek do kultowej gry autorstwa Joanny Kijanki. Kiedy Świątynia Miłosiernych stoi w ruinie, na horyzoncie pojawiają się tajemniczy wyznawcy Latarni. Będą chcieli ci pomóc, czy jeszcze bardziej uprzykrzyć życie?
|
Zegar szachowy dla szkół i klubów DGT 1001 - Czarny
![]() Elektroniczny zegar szachowy DGT 1001 w kolorze czarnym jest wyposażony w duży i przejrzysty wyświetlacz, jest przy tym prosty w obsłudze i klasyczny w swoim wyglądzie. DGT 1001 dzięki niewielkim rozmiarom jest łatwy w transporcie oraz łatwo jest go przechowywać.
|
Piątka
![]() Piątka to szybka, kolorowa gra imprezowa dla 2-8 graczy. Znajdziecie tu wszystko, czego potrzeba do rozkręcenia planszówkowego wieczoru: proste zasady, konieczność przejrzenia przeciwników i pięknie wykonane, customowe kości zaprojektowane przez Silly Jellie, twórczynię grafik do Coatla.
|
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 4 - Holandia
![]() Większość połączeń w Wsiąść do Pociągu: Holandia to połączenia podwójne i bez względu na liczbę graczy ich nitki mogą zostać zajęte (nawet w rozgrywkach 2 i 3-osobowych). Wszystkie połączenia mają swój koszt, który gracz musi opłacić za pomocą kwitów przejazdowych.
|
Imago Family
![]() Nietypowe kalambury dla najmłodszych!Wspieraj kreatywność i rozwój wyobraźni dzięki zupełnie nowej odsłonie popularnej gry kalamburowej. Imago Family to wyjątkowa rozrywka dla całej rodziny. Podczas zabawy naszym zadaniem jest pokazywanie oraz odgadywanie wylosowanych haseł. Jednak informacje będziemy przekazywali bez mówienia, gestów i rysowania!
|
Proszę Wsiadać: Nowy Jork i Londyn
![]() Proszę wsiadać: Nowy Jork i Londyn to szybka, familijna gra planszowa, której autorem jest uznany japoński twórca Saashi. Żadne miasto nie obejdzie się bez sprawnej komunikacji miejskiej, zwłaszcza takie metropolie jak Londyn i Nowy Jork. W grze staniecie się projektantami sieci autobusowych, a wszystko to dzięki świeżemu spojrzeniu na mechanikę roll and write.
|