|
|
Paladyni zachodniego królestwa
![]() W Paladynach zachodniego królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa na koniec gry. Punkty zdobywa się, budując posterunki i fortyfikacje, wspierając działalność misyjną mnichów i walcząc z najeźdźcami. W każdej rundzie gracze z pomocą wybranego paladyna i grupki robotników będą wykonywać różne zadania.
|
Pylos
![]() Celem gry, jest ustawienie ostatniej swojej kuli na szczycie piramidy. Banalne? Jeżeli tak sądzisz to musisz spróbować! Zasady? Bardzo proste! Gracze na zmianę, umieszczają po jednej ze swoich kul na planszy. Własną kulę można dołożyć na puste pole planszy lub na inne, wcześniej położone kule, formując następny poziom.
|
Challengers: Drużyna marzeń
![]() Challengers: Drużyna marzeń to wciągająca gra karciana z mechaniką budowania talii, w której stoczysz 7 intensywnych pojedynków, w każdej rundzie ścierając się z innym przeciwnikiem. Na kartach znajdziesz ponad 70 różnych postaci o wyjątkowych zdolnościach: od kosmitów po potwory z oceanicznych głębin. Twoim celem będzie znalezienie wśród nich takiej kombinacji, która zapewni najlepsze połączenie umiejętności i pozwoli wygrać z całkowicie różnymi przeciwnikami.
|
Wędrujące wieże
![]() W grze Wędrujące wieże poprowadzisz młodych czarodziejów do zamku kruków. Magowie mogą się poruszać pieszo albo za pomocą wędrujących wież. Gdy gracz uwięzi innego czarodzieja w wieży, jego kolba w magiczny sposób napełnia się eliksirem. Zwycięży ten, kto sprytnie wykorzysta nadarzające się okazje i jako pierwszy umieści wszystkich swoich czarodziejów w zamku.
|
Trivial Pursuit Harry Potter Deluxe (1800 pytań)
![]() Trivial Pursuit Harry Potter Deluxe to gra przeznaczona dla wszystkich fanów świata magii i czarodziejstwa, dzięki której mogą sprawdzić swoją wiedzę zdobytą z książek i filmów o Harrym Potterze! Pytania podzielone są na sześć kategorii, które losujecie, rzucając kością.
|
Posiadłość Szaleństwa - druga edycja: Świątynia Świtu
![]() Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
|
Squadro
![]() W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
|
Spirit Island: Zarośla i Szpony
![]() Wzniećmy chaos, niech zapanują Zarośla i Szpony! Przywołajmy bestie z głębi Wyspy, a dzicz niech otoczy każdy skrawek ziemi. Zatrujmy umysły Najeźdźców, zwróćmy ich przeciwko sobie! Coraz więcej Duchów odpowiada na wezwanie, ale Najeźdźcy są nieugięci. Czy zdołamy ich w porę powstrzymać?
|