Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rising 5 to wykorzystująca aplikację mobilną gra kooperacyjna, łącząca niezwykłą przygodę z elementami dedukcji. Gracze wspólnymi siłami muszą znaleźć zaginione Runy, zanim planeta zostanie pochłonięta przez złe siły.
"Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają..." - Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda...
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami.
Posiadłość Szaleństwa to przepełniona grozą i tajemnicami, w pełni kooperacyjna gra planszowa dla jednego do pięciu graczy. Gracze wcielą się w badaczy tajemnic i odwiedzą mroczne zakamarki nawiedzonych posiadłości Arkham oraz innych złowieszczych miejsc, aby odkryć niezwykłe sekrety, rozwiązać trudne łamigłówki i stawić czoła zagrożeniom nie z tego świata.
Dwa nowe scenariusze oraz doskonale zaprojektowane elementy pozwalają na płynne przejście w świat lovecraftowych tajemnic i bluźnierstw, zapewniając niezliczone godziny doskonałej rozrywki i pozwalając badaczom zmierzyć się z wszechwiedzącym Yog-Sothothem.
Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
Przerażające podróże to rozszerzenie do gry Posiadłość Szaleństwa Druga Edycja, w której badacze znajdą się z daleka od domu, mierząc się ze stale rosnącym zagrożeniem.
Rozszerzenie Pokój 25: VIP to dodatek dla prawdziwych fanów gry. Poza 5 całkowicie nowymi pokojami, gra wprowadza ważne urozmaicenie dla trybu podejrzliwości. Jeden z graczy staje się naprawdę ważną personą z olbrzymim przywilejem - nie musi planować swoich ruchów. Niczym prawdziwa gwiazda robi to, co się jej podoba w odpowiednim dla niej momencie.
Nieświadoma niczego dziewczynka śpi głęboko w swoim ogromnym łóżku. To waszym – jej ukochanych pluszaków – zadaniem będzie ochrona jej przed zakusami złego ducha, który czyha w ciemności i dręczy we śnie. Czy uda się wam przepędzić nocne koszmary i ochronić swoją podopieczną? Weźcie w dłoń szpilki, guziki, łopatki, czy co tam jeszcze znajdziecie, a także oczywiście zapas pluszu i wyruszcie na fascynującą, pełną niebezpieczeństw, wyjątkową przygodę!
Pętla to zakręcona gra kooperacyjna, w której toczycie spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Wcielcie się w strażników czasu w jednym z czterech trybów rozgrywek, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie.
Pandemic: Szybka reakcja to ekscytująca gra kościana tocząca się w czasie rzeczywistym. Wraz z pozostałymi graczami musicie dopasowywać się do szybko zmieniających się warunków, wykorzystując unikalne zdolności swoich postaci w jak najbardziej efektywny sposób. Jeśli uda się Wam dostarczyć dostawy na czas, zwyciężycie, a wraz z Wami cały świat.
Pandemic: Gorąca Strefa – Europa jest grą kooperacyjną, co oznacza, że wszyscy uczestnicy tworzą jedną drużynę i albo wspólnie zwyciężą, albo wspólnie poniosą porażkę. Każdy członek drużyny kieruje jedną postacią obdarzoną wyjątkowymi umiejętnościami.
Pandemic Legacy: Sezon 0 to nowa odsłona znanej serii gier kooperacyjnych. Uczestnicy wcielają się w zespół tajnych agentów, będących jednocześnie naukowcami. Gracze wezmą udział w kampanii trwającej 12 miesięcy (jeden miesiąc to 1 albo 2 rozgrywki, w zależności od rozwoju wydarzeń), będą podróżowali po świecie korzystając z rozmaitych przykrywek, by poznać, przebadać, a ostatecznie zatrzymać niebezpieczny patogen. Gra w narracyjny sposób poprowadzi ich przez kolejne przygody, wprowadzając coraz to nowe zasady i elementy ze specjalnych skrytek.
W obliczu chorób odpornych na leczenie, zakażeń przenoszących się ze zwierząt na ludzi i niespodziewanych kryzysów, Wasz zespół musi znów ścigać się z czasem, aby uratować ludzkość. Czy zdołacie pokonać superbakterie, niebezpieczeństwa czyhające na prowincji i przeciwności losu z kart nagłych wypadków?
Cztery śmiertelnie niebezpieczne choroby zagrażają całemu światu! Ty i twój zespół musicie współpracować, aby wynaleźć lekarstwa i przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się epidemii.
To rozszerzenie gry Pandemia wprowadza do rozgrywki nowe wyzwanie: Laboratorium (dodatkowa plansza, postacie i nowe zasady gry). Dodatkowo, umożliwia rozgrywki zespołowe (dla dwóch albo trzech zespołów dwuosobowych), grę w wariancie jednoosobowym oraz grę w 5 osób.
W grze Paleo prowadzicie swoich łowców, zbieraczy, wojowników i innych członków plemienia przez niezbadane tereny w poszukiwaniu zasobów i tajemnic. Aby pozostawić po sobie trwały ślad dla kolejnych pokoleń, będziecie potrzebowali nowych narzędzi, wzajemnego wsparcia w pokonywaniu zagrożeń i odrobiny szczęścia. Czeka nas Was ponad 200 kart i 10 modułów, które zapewnią nowe przygody w każdej rozgrywce!
Ostatnie chwile. Burzliwe życie Billy'ego Kerra to gra kooperacyjna, w której uczestnicy wcielają się w personel medyczny, którego zadaniem jest opieka nad śmiertelnie chorymi pacjentami. Niedawno na oddziale pojawił się nowy pacjent, który doznał rozległego ataku serca podczas lotu z Sydney do Londynu. W momencie rozpoczęcia gry wiesz o nim jedynie, że nazywa się Billy Kerr, ma sześćdziesiąt lat, a lekarze prognozują, że przeżyje jeszcze tylko kilka dni.
Opowieści z Pryncypii: Królewna Łucja i obrońcy królestwa to ekscytująca gra narracyjna oparta na współpracy. Uczestnicy wcielają się w niej w chowańce – ich zadaniem będzie ocalenie i wychowanie następczyni tronu. Muszą ją chronić przed siłami zła, które pragną jej śmierci, ale przecież dziecku potrzeba czegoś więcej aniżeli tylko ocalenia! Chowańce wiedzą, że każda decyzja, którą podejmą, wpłynie na przyszłość powierzonej im dziewczynki oraz na to, jaką będzie władczynią, jeśli odzyska tron.