Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
Kryptyda to gra dedukcji i subtelnego blefu. Każdy gracz posiada unikalną wskazówkę, która określa, w jakim rejonie mapy może znajdować się siedlisko kryptydy. Połączenie wskazówek wszystkich graczy niezawodnie prowadzi do miejsca bytowania stwora. W trakcie rozgrywki starasz się zatem odkryć informacje posiadane przez rywali, jednocześnie chroniąc swoje własne tajemnice. Zachowaj czujność, analizuj fakty i dokonaj wiekopomnego odkrycia!
Księga czarów to dwuosobowa gra, w której gracze używają rzutów kośćmi, aby umieszczać kryształy na różnych kartach, w celu ich zdobycia. Po wygraniu, karty oferują albo specjalne moce, punkty zwycięstwa albo jedno i drugie.
Ta gra opowiada o tych spotkaniach, które Constanze (być może) odbyła z mecenasami Mozarta po jego śmierci. Gracze wcielają się w patronów kompozytora, którzy wspominają swoje podróże po Europie i ufundowane przez siebie utwory, jednocześnie wspierając finansowo muzyków pracujących nad ukończeniem Requiem.
W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali – pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa.
Błyskotliwa rozgrywka, szybkie tury oraz mocna interakcja między graczami została doceniona przez wielu recenzentów na świecie. Gra została nominowana do prestiżowej nagrody As d’Or we Francji oraz znalazła się na liście wyróżnień tegorocznego Spiel des Jahres.
Szybka gra strategiczna wykorzystująca mechanikę zarządzania robotnikami i surowcami, w której proste reguły zderzają się z trudnymi decyzjami.
Rzemieślnicy to dodatek do Little Town, gry autorstwa Shuna i Aya’y Taguchi (Little Factory), w której gracze stają się architektami i budowniczymi niewielkiego miasteczka, a wszystko to dzięki błyskotliwej mechanice rozmieszczania robotników. Rozszerzenie wprowadza karty Rzemieślników, które wyspecjalizują waszych Robotników i sprawią, że staną się bardziej efektywni. Co więcej, każda karta Rzemieślnika posiada cztery poziomy zaawansowania, a regrywalność całej rozgrywki zwiększają także nowe karty Celów i płytki Budynków.
Poluj na punkty w dżungli! Rozpoczynasz każdą swoją ekspedycję od jak najniższych wyników na kościach, a następnie poszukujesz coraz wyższych, aby powędrować dalej w nieznane. W każdej turze decydujesz, czy kontynuować ekspedycję, czy rozpocząć nową. Szczęście sprzyja odważnym! Podejmuj ryzyko i przecieraj nowe ścieżki, ale uważaj, aby nie utknąć - inni gracze również mogą skorzystać z twoich rzutów!
W grze Małe epickie galaktyki każdy z graczy kontroluje galaktyczne imperium, którego wpływy stara się cały czas poszerzać poprzez zajmowanie jak najludniejszych planet oraz stałą rozbudowę floty.
Grę napędza kościana mechanika pozwalająca tworzyć spektakularne kombinacje zagrań. Im silniejsze jest Twoje imperium, tym większą pulą kości dysponujesz. Każda kość wygrawerowana jest unikalnymi ikonami reprezentującymi dostępne do wykonania akcje, takie jak ruch floty, rozwój kulturowy imperium, zbieranie energii, zwiększanie politycznej lub ekonomicznej dominacji nad nowo odkrytymi planetami.
Marabunta to dwuosobowa gra typu roll&write, w której rywalizujemy o zdobycie jak największej liczby punktów z dostępnej puli elementów. W każdej rundzie będziemy mieli do podjęcia jedną z dwóch ważnych decyzji: jak podzielić kości i kafelki albo który zestaw wybrać (pozostawiając drugi przeciwnikowi).
Messina 1347 to średniej ciężkości gra euro, która przeniesie was w czasy epidemii dżumy, kiedy arystokratyczne rody we włoskiej Messynie walczyły o przetrwanie, próbując jednocześnie zachować jak największe wpływy.
Mezo to innowacyjna gra area control i dudes on a map dla 2-4 graczy zainspirowana mitologią Majów. Będziesz kontrolował potężnego Boga, plemię złożone z jego Wojowników, Szamanów oraz Czempiona. Plemiona te zmierzą się w walce o dominację, będą budować piramidy i składać krwawe ofiary na cześć swoich Bogów. Dzięki unikatowym figurkom Bogów, asymetrycznemu zarządzaniu i rozbudowanym, licznym sposobom osiągnięcia zwycięstwa, jest to niezwykle regrywalna oraz pełna rywalizacji gra.
Dusze dla Xibalby to rozszerzenie wzbogacające Mezo o nowe komponenty: żetony Ołtarzy, Bogów i kafle Gniewnych Bogów, co dodaje 3 nowe figurki Bogów do rozgrywki, a także nowe tryby gry wraz z trybem solo.
Zestaw dodatkowych Bogów (God Pack), to paczka, w której znajdziecie 4 nowych Bogów wraz z figurkami i komponentami towarzyszącymi. God Pack to limitowane rozszerzenie, do którego dostępna jest angielska wersja dodatku z drukowanymi cyfrowo kartami Bogów w polskiej wersji językowej. Karty te mogą się różnić od kart z wersji podstawowej i rozszerzeń gry.
Rozszerzenie dla 5 graczy wprowadza nowego Boga – Ahau-Kina, wraz z jego figurką, kartami Boga, kartami jego umiejętności, a także planszetką Plemienia, jednostkami (Szamanami, Wojownikami i Czempionem), i innymi komponentami, takimi jak Glify, 11 elementów Piramidy, znaczniki, żetony i kafle. Umożliwia to wprowadzenie 5 gracza i jeszcze bardziej kompetetywną rozgrywkę.
Mamy rok 1977, a obiecywana przez filmy i powieści science-fiction wizja świata stała się rzeczywistością. Więcej informacji i formularze zgłoszeniowe można znaleźć w środku. Pozyskaj najatrakcyjniejsze działki i najciekawsze projekty. Starannie zaprojektuj swoje miasto, aby sponsorująca cię firma stanęła na czele wielkiego projektu budowy miast Luny!
Przygotuj się na nową przygodę Minecraft! Uprawiaj swoją ziemię i zbieraj plony, którymi później będziesz mógł handlować na ryneczku farmera i które dodadzą dodatkowych mocy w rozgrywce.
Moja wyspa to rywalizacyjna gra planszowa z mechaniką legacy, w której rozwijamy swoją własną wyjątkową wyspę, zapełniając ją sześciokątnymi elementami.