Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zdominuj pole bitwy dzięki zorientowanej na walkę rozgrywce, stworzonej dla zagorzałych generałów i mistrzów strategii. Użyj swoich figurek na specjalnej planszy opartej na siatce sześcianów i udowodnij, że jesteś najlepszym dowódcą.
Heroes of Might and Magic III: Stretch Goals - Faction Units Expansion to zestaw dodatkowych figurek do 3 frakcji podstawki Heroes of Might & Magic III: Castle, Necropolis i Dungeon.
Heroes of Might and Magic III: Stretch Goals - Faction Units Expansion to zestaw dodatkowych figurek do 3 frakcji podstawki Heroes of Might & Magic III: Castle, Necropolis i Dungeon.
Hrabstwo Harrow to asymetryczna gra 1 vs 1, w której gracze kontrolują jedną z 3 frakcji (Obrońcy, Rodzina i Kammi), z których każda ma swój własny styl gry i cele.
Inferno to gra planszowa inspirowana Boską komedią Dantego Alighieri, w której gracze walczą o władzę w średniowiecznej Florencji oraz wieczną niesławę w czeluściach Piekła.
Gra Inventions opisuje najbardziej doniosłe wynalazki ludzkości i oddaje moc tych technologicznych osiągnięć w ręce graczy, którzy na przestrzeni wieków rozwijają swoje społeczeństwa. To rozbudowana gra euro, która obraca się wokół długoterminowej strategii.
Jak ocalić świat to rywalizacyjna gra strategiczna, w której gracze zarządzają zasobami, rozwijają technologie, wykorzystują specjalne żetony etykiet oraz karty. Kluczowym elementem rozgrywki jest worker placement - umieszczanie swoich lądowników w dostępnych lokacjach na Alarrii i Fortunie, co pozwala wykonywać różnorodne akcje.
Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
W dodatku Kartografowie: Lodowe Pustkowia Królowa Gimnax wysyła Cię do tego opuszczonego miejsca z jedynym śladem po poprzedniej wyprawie: postrzępionymi fragmentami mapy, które zdołał sporządzić inny kartograf przed swoją przedwczesną śmiercią.
W dodatku Kartografowie: Stepy Kethry Twoim zadaniem, oprócz eksploracji okolicznych terenów, będzie ponowne zapalenie tajemniczych ognisk na ich wierzchołkach.
Przemierzając królestwo Nalos zdobyliście cenne umiejętności, przydatne przy tworzeniu map. Mądrze wydawajcie swoje monety, aby jak najlepiej wykorzystać nowo odkryte talenty i wkraść się w łaski królowej!
Przenieś się do malowniczej krainy w Północnej Ameryce i stwórz pełne życia środowisko Kaskadii. W swojej turze wybierz parę płytki oraz żetonu i dołóż je do swojego rozrastającego się ekosystemu. Ułóż jak największe obszary gór, rzek czy prerii oraz rozmieść zwierzęta w punktowanych układach.